فریمان_فرماندار شهرستان فریمان گفت: بر اساس تعاملات صورت گرفته چشم انداز روشنی در سال ۹۷ پیش روی بخش های اقتصادی و اجتماعی شهرستان خصوصا حوزه صنعتی، گردشگری، کشاورزی و عمرانی قرار گرفته است.

 سال جدید، سال رونق گردشگری و موسم گشایش های اقتصادی در شهرستان خواهد بود

فرماندار شهرستان فریمان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین بیان داشت: بر اساس تعامل صورت گرفته میان نهادهای فرادستی استانی و کشوری و با همکاری و همراهی نماینده محترم مردم فهیم و فرهیخته شهرستان فریمان  در مجلس شورای اسلامی، چشم انداز روشنی پیش روی بخش های اقتصادی و اجتماعی شهرستان خصوصا حوزه صنعتی، گردشگری، کشاورزی و عمرانی قرار گرفته است.

" عباسعلی صفایی" اظهارداشت: طی حدود چهار ماه گذشته و از زمان پذیرش مسئولیت فرمانداری فریمان، تمرکز جدی بر ایجاد ارتباط با کانون های تصمیم سازی و سرمایه گذاری و نیز تقویت سرمایه های اجتماعی صورت پذیرفته و تلاش شده از ظرفیت تمام بخشهای اقتصادی و خصوصا سرمایه های موجود در شهرستان اعم از نیروی انسانی و اقلیم سرزمینی به نفع اشتغال و رونق اقتصادی بهره برداری گردد.

فرماندار فریمان با بیان اینکه تفاهم نامه ارزشمندی به منظور تاسیس صندوق شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی فریمان به امضاء رسیده است افزود: کشاورزی یک ظرفیت عظیم اشتغال زا، سودآور و از محورهای توسعه شهرستان است و تاکنون آنگونه که می بایست از این ظرفیت در قالب طرح افزایش بهره وری و اصولی استفاده نشده. انتظار می رود با ورود تفاهم نامه به فاز اجرایی ضریب امنیت اشتغال در حوزه کشاورزی و دامداری افزایش یابد.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان فریمان همچنین از تکمیل چرخه تولید در مجتمع بزرگ شیشه فلوت کاویان در ابتدای سال ۹۷ خبر داد و گفت: این مجموعه پس از تکمیل چرخه تولید، بیشترین نیروی انسانی را در میان کارخانه های شهرستان به خود اختصاص خواهد داد.

صفایی درادامه از توفیقات قابل توجه در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی یاد و ابراز امیدواری کرد که پس از قریب به گذشت یک دهه از رکود و تعطیلی مجموعه آبگرم شاهان گرماب سال ۹۷ سال دسترسی مجدد هموطنان به این مجموعه کم نظیر باشد.

وی در پایان از همه مدیران و کارکنان دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان خواست تا برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب کمر همت بسته و دولت تدبیر و امید جناب آقای روحانی را در دستیابی به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.