اهواز_ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پیامی شهادت "سیدعمار موسوی" مدافع حرم اهل بیت(ع) را تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت‌الله موسوی جزایری به مناسبت شهادت «سیدعمار موسوی»

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در پیامی شهادت "سیدعمار موسوی" مدافع حرم اهوازی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: 

"بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا(احزاب/۲۳)

فرزندی دیگر از خطه قهرمان خوزستان و این بار از منطقه ولایتمدار و غیور کوی علوی که سند افتخاری برای عشایر غیور عرب خوزستان میباشد با بذل جان شیرین خویش در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) به درجه عالی شهادت نائل آمد. و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود را رقم زد.

خبر شهادت «شهید سید عمار موسوی» که در صداقت و اخلاص و فداکاری در راه خدا و پیمودن راه اولیا زبان زد همگان بود به یقین عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور خواهد شد.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید سعید را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف استان خوزستان، خانواده و بستگان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان و اجر جزیل مسألت دارم.


سید محمدعلی موسوی جزایری
۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۷
۲۲ رجب المرجب ۱۴۳۹"

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.