قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: تا اواخر هفته جاری، وضعیت کمی نیمه ابری، گاهی وزش باد، به تدریج افزایش ابر و در اواخر وقت هم در پاره ای مناطق پدیده رگبار و رعد و برق بر آسمان این استان حاکم خواهد بود.

افزایش ابر و پدیده رگبار و رعد و برق بر قزوین حاکم است

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین گزارشی را از وضعیت آب و هوای استان قزوین طی چند روز آینده ارائه داد و اظهار داشت: وضعیت آب و هوای این استان از ساعت ۱۲ امروز تا روز بعد به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد جنوبی پیش بینی می شود.

وی افزود: برای ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه نیز وضعیت کمی ابری، گاهی وزش باد نسبتا شدید جنوبی، از بعدازظهر افزایش ابر و در اواخر وقت هم در ارتفاعات جنوبی شاهد پدیده رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: وضعیت آب و هوای این استان از ساعت ۱۲ روز پنج شنبه ۲۳ فروردین ماه سالجاری تا روز جمعه، وضعیت کمی نیمه ابری، گاهی وزش باد، به تدریج افزایش ابر و در اواخر وقت هم در پاره ای مناطق پدیده رگبار و رعد و برق حاکم خواهد بود.

بهاروند احمدی به کمینه و بیشینه دما در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و گفت: سردترین منطقه مربوط به شهرهای آوج، کوهین و معلم کلایه با ۳ درجه سلسیوس بالای صفر و گرم ترین منطقه نیز مربوط به شهرستان بویین زهرا و آبیک با ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.