زنجان- شهردار زنجان به اصلاح سطح معابر و کنترل هوشمند ترافیک تأکید کرد و گفت: روزانه ۳۵۰ تن آسفالت تولید می‌شود.

کنترل هوشمند ترافیک در سطح شهر افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، مسیح‌الله معصومی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با تبریک سال نو و تقدیر از اصحاب رسانه بابت انعکاس اخبار شهرداری در ایام نوروز اظهار داشت: سال 96 با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و سرانجام‌ توانستیم با افتتاح پل سیدالشهدا که در واپسین روزهای سال انجام شد، سال 96 را خوب به پایان برسانیم.

شهردار زنجان به افزایش کار در داخل مجموعه شهرداری و نیز مدیران و معاونان شهرداری تاکید فراوان کرد و افزود: امسال باید همه نیروهای شهرداری کار زیاد را در اولویت نخست خود قرار دهند.

وی در ادامه با بیان پیشنهاد به اصحاب رسانه گفت: پیشنهاد می‌کنم در ماه یک بار بنده به همراه اصحاب رسانه از پروژه‌های در دست شهرداری بازدید و سرکشی کنیم.

معصومی از آغاز جدول‌کشی و آسفالت‌ریزی منطقه هفت‌تیر زنجان سخن گفت و افزود: قبل از عید مراحل تخریب املاک انجام شده بود.

وی از اخذ مجوز تقاطع گلشهر خبر داد و گفت: این دغدغه مردم که مشکل ورودی شهرک گلشهر کاظمیه برطرف شود.

شهردار زنجان به تولید روزانه 350 تن آسفالت اشاره و عنوان کرد: لکه‌گیری در خیابان‌ها آغاز شده است و باید خیابان‌های خوبی برای تردد خودروها داشته باشیم.

وی به هوشمند شدن کنترل ترافیک سطح شهر تاکید کرد و افزود: باید امسال کنترل هوشمند ترافیک در سطح شهر زنجان افزایش یابد.

معصومی با ابراز خرسندی از تحقق 100 درصدی بودجه شهرداری در سال گذشته بیان کرد: سال گذشته تمام حقوق کارمندان و نیروهای شهرداری پرداخت شده است و هیچ‌گونه بدهی وجود ندارد.

وی با تقدیر از لطف و عنایت وزیر محترم دفاع بابت برطرف کردن تجهیزات آتش‌نشانی زنجان گفت: مجموعه بعثت قم با لطف و دستور مستقیم وزیر دفاع تجهیزات و امکانات را به صورت قسطی در اختیار ما گذاشتند.

شهردار زنجان با ابراز خوشحالی از طرح خوب اتوبوس خدمت گفت: کم‌ترین سود این کار این است که مدیران و معاونان شهرداری از نزدیک محله‌های شهر را مشاهده می‌کنند و مشکلات مردم را می‌شنوند.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.