کرج - رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه نمره قبولی به عملکرد شهردار می دهم ، گفت: برای ارزیابی دقیق عملکرد آن هم در کلانشهری همچون کرج ۶ ماه راکافی نمیدانم .

۶ ماه زمان کافی برای ارزیابی عملکرد شهردار نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد نبیونی  پیش از ظهر امروز چهارشنبه درحاشیه برگزاری جلسه شورای شهر کرج با بیان اینکه یکی ازحقوق شوراها اجرای لوایح در مسیرهای درست و قانونی است، گفت:  در ارائه لایحه ها جای اظهار نظر اعضای شورا وجود دارد.

وی در خصوص حاشیه های به وجود آمده در جلسه علنی امروز شورا گفت: طبیعی است که در یک نظام شورایی و جمعی، افراد با یک خواسته مشخص ولی با نقطه نظرات متفاوت وجود داشته باشند.

رییس شورای شهر کرج در ادامه گفت:  در ابتدا از حضور تعداد بالای افرادی که از جاهای دیگر به سمت شهرداری کرج سرازیر می شوند مخالف بودم  ولیکن به عنوان عضوی از شورا حق دارم تعدادی از افراد مطمئن خود را وارد دفتر خود کنم لذا باید به شهردار کرج نیز این حق را داد افراد امین و قابل اعتماد را با خود همراه داشته باشد.

نبیونی اضافه کرد: در عین حال ممکن است یک عضو شورا با آن افراد مخالف باشد که نشان از کینه توزی نیست.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه تعدادی از رسانه ها نیز با شهردار جلسه داشته و نقطه نظرات خود را بیان کرده اند، خاطر نشان کرد: شهردار از حقوق قانونی خود استفاده می کند و مختار است که پیشنهادات را بپذیرد یا نه.

وی در زمینه سوال اعضا شورا از شهردار گفت: هیچ استیضاحی مطرح نشده است  وپاسخ سوالات توسط شهردار در ۲۷ اسفند ۹۷ دراختیار رئیس شورا قرار گرفته است.

رییس شورای شهر کرج در پایان گفت: حق اعضای شورای شهر است که هر زمان اراده  کنند استیضاح را در دستور کار خود قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.