نیروی انتظامی در اطلاعیه ای تأکید کرد: در راستای مأموریت قانونی، با آن دسته از افراد اعم از صرافان، شرکت ها و دلالان که موجب اخلال در بازار ارز شوند، قاطعانه برخورد می شود.

اطلاعیه نیروی انتظامی در خصوص برخورد با مخلان بازار ارز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، در متن این اطلاعیه آمده است:

براساس اعلام هیئت محترم دولت از تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ بانک مرکزی نسبت به تأمین ارز برای تمام نیازهای قانونی، تجاری و تولیدی در چارچوب قوانین و مقررات صادرات و واردات و مقررات ارزی کشور بر مبنای هر دلار ۴۲۰۰۰ ریال اقدام می نماید و براساس بند "خ" ماده ۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرگونه خرید و فروش ارز خارج از مقررات ذکر شده قاچاق محسوب و مطابق مقررات با آن برخورد خواهد شد.

بر این اساس انتظار می رود برای کنترل بازار ارز و ثبات اقتصادی کشور، همه فعالان حوزه ارزی نسبت به رعایت مقررات ابلاغی اقدام و همکاری لازم را با دستگاه های مسئول داشته باشند و نیروی انتظامی در راستای مأموریت قانونی محوله با آن دسته از افراد اعم از صرافان، واحدهای صنفی، شرکت ها، دلالان که خلاف مقررات اقدام به خرید و فروش ارز نموده و موجب اخلال در بازار می شوند قاطعانه برخورد می نماید.

در پایان از عموم هموطنان درخواست می شود هرگونه اطلاعات و مشاهده ای در حوزه تخلفات ارزی را از طریق شماره تلفن های؛۲۱۸۶۴۱۱۳، ۲۱۸۶۴۱۰۲ و ۲۱۸۶۴۱۶۵ اطلاع رسانی نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.