اصفهان- معاون امور استان های رسانه ملی در سفر یک روزه خود به اصفهان از ساخت و تولید ۱۳۰ مستند درباره شهدای مدافع حرم در کشور خبر داد و گفت: این تولیدات در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهند شد.

 ۱۳۰ مستند شهدای مدافع حرم در کشور تولید می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی دارابی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از صداوسیمای مرکز اصفهان اظهارکرد: ۱۳۰ مستند شهدای مدافع حرم در هفته دفاع مقدس سال جاری رونمایی می شود تا به این طریق بخشی از دین خود را به شهدای مدافع حرم ادا کنیم.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای استان اصفهان در دوره مدیریت جدید رشد کمی و کیفی داشته و فعالیت های خوبی در بخش فنی آن صورت گرفته است، گفت: رشد و ارتقای حوزه تولید و محتوا در صدا و سیمای اصفهان محسوس است و  نوآوری و خلاقیت های خوبی صورت گرفته که قابل تقدیر است.

معاون امور استان های رسانه ملی تاکید کرد: استان اصفهان با برخورداری از نیروهای توانمند ظرفیت بزرگی است، به طوری که کانون تربیت نیرو و مدیر برای سایر استانها از گذشته تا به حال بوده و است.

دارابی ابراز امیدواری کرد صدا و سیمای مرکز اصفهان امسال که چهلمین سال پیروزی انقلاب است، در پخش و تولید برنامه های پیروزی انقلاب همچون گذشته خوش بدرخشد.

وی  دیدار با آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، دیدار با یکی از خانواده های شهدای مدافع حرم، نشست با کارکنان و مدیران و معاونان صدا وسیمای مرکز اصفهان را از جمله برنامه های سفر خود به برشمرد.

به گزارش قدس آنلاین، امروز تفاهم نامه ساخت دو مجموعه تلویزیونی شهید بهشتی، آقانورالله نجفی و مستند چهلستون با مشارکت استانداری و صداو سیمای مرکز اصفهان امضاء شد.

مستند چهلستون در ۴۰ قسمت با محوریت معرفی چهره های برگزیده استان اصفهان تولید می شود و مجموعه تلویزیونی روایت ناتمام در ۲۶ قسمت زندگی آقانورالله نجفی را با محور اقتصاد مقاومتی بیان خواهد کرد.

امروز همچنین از دو مستند شهدای مدافع حرم با موضوع زندگی شهیدان «حججی» و «خزایی» رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.