قهرمان هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در دیدار برابر پارس جنوبی از شکست گریخت.

پرسپولیس از شکست برابر پارس گریخت/ بازیکنان قهرمان جان بردن نداشتند

به گزارش قدس آنلاین، دومین دیدار از هفته بیست و هشتم هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز بین تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی آغاز شد که جدال دو تیم در پایان به تساوی یک به یک انجامید. ابراهیم صالحی(۵۵) برای پارس و کمال کامیابی نیا(۹۰) برای پرسپولیس گل زدند.

پرسپولیس که هفته گذشته عنوان قهرمانی اش در این دوره از مسابقات را قطعی کرده بود، با تغییراتی در ترکیبش به میدان رفت اما نتوانست نمایش قابل قبولی داشته باشد و صاحب کمترین موقعیت گل شد. پارس جنوبی هم نمایش ضعیفی در نیمه اول داشت و دو تیم نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه ها خلق کنند تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

نیمه دوم شرایط کمی متفاوت شد و سرخپوشان نمایش بهتری داشتند اما بی انگیزگی بین بازیکنان این تیم مشخص بود. درحالی که پرسپولیسی ها با بی میلی به بازی ادامه می دادند تیم پارس در دقیقه ۵۵ توانست از تعلل مدافعان این تیم استفاده کند و گل برتری را وارد دروازه سرخ ها کنند. 

بعد از این گل پرسپولیس روند حملاتش را تندتر کرد تا بتواند گل خورده را جبران کند اما تیم قهرمان لیگ هفدهم هیچ برنامه ای برای عبور از دفاع پرتعداد تیم حریف نداشت و با پاس های پرتعداد اشتباه پشت محوطه جریمه همانطور بازی کردند که تیم پارس می خواست. 

درحالی که بازی به دقیقه پایانی نزدیک شده بود سرخپوشان در یکی از موقعیت های خوبی که ایجاد کرده بودند توسط کمال کامیابی نیا به گل تساوی دست یافتند. 

پرسپولیس درحالی برابر پارس جم کم رمق و بی انگیزه بود که باید هفته آینده در دیدار حساس برای صدرنشینی به مصاف السد قطر برود تا با آرامش بیشتری راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. این دیدار زنگ خطر جدی برای بازیکنان پرسپولیس و برانکو بود که در روزهای باقی مانده ریکاوری خوبی داشته باشند و با طراوت تر در زمین حاضر شوند.

شاگردان برانکو با این تساوی ۶۱ امتیازی شد. پارس جنوبی هم ۴۱ امتیازی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.