اصفهان- فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا(ع) اصفهان اظهار داشت: هرسال مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، استراتژی و راهبرد مسئولین، کشور و مردم را در ابتدای سال مشخص می کنند و تاکنون چندین بار فرموده اند که این نباشد که صرفاً با نصب چند بنر در ابتدای سال به شعار سال پرداخته شود اما به آن عمل نشود و در حد شعار باقی بماند.

سپاه و بسیج حافظان انقلاب اسلامی هستند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، سرتیپ پاسدار جواد استکی در جمع پاسداران استان اصفهان  تصریح کرد: دیده می شود که متأسفانه بعضی از افراد مدتی در تریبون ها و مکان های مختلف به طرح شعار سال می پردازند اما در عمل به آن خبری نیست که امیدواریم ما در سپاه و بسیج بتوانیم در راستای عملی شدن این امر مهم تلاش نماییم.

وی گفت: سپاه که بسیج نیز در آن قرار دارد، حافظ انقلاب اسلامی است و در زمان و مکان می بایست از انقلاب محافظت نماید و اگر در عمل به وظایف مان کاستی وجود داشته باشد، مقصر ما پاسدارها و بسیجی ها هستیم و این گناهی نابخشودنی است.

استکی تاکید کرد: کارکرد و کار ویژه سپاه، حفظ انقلاب اسلامی در همه ی عرصه ها است و باتوجه به ماهیت سپاه که صرفا یک سازمان نظامی یا یک مجموعه برای مقابله با اقدامات جنگ نرم نیست، شاهد آن هستیم که سپاه هیچ کجا درخصوص تهدیدات فراروی انقلاب نمی تواند بی تفاوت باشد.

وی افزود: سپاه هرجا که انقلاب دچار آسیب، خدشه و حتی تهدید شده حتی هنگامی که در خارج از مرزها تهدیدی متوجه نظام اسلامی باشد، سپاه حضور پیدا کرده و آن تهدید را خنثی می کند و اگر امروز می بینیم کانون حملات دشمنان به سمت سپاه است دلیل آن همین امر می باشد.

وی تاکید کرد: این باعث افتخار است که نیروهای سپاه در هر مکان و به هر شکل و وضعیتی از انقلاب دفاع می کنند.

سرتیپ استکی خاطر نشان کرد: سپاه برای حفظ انقلاب و ارزش های آن به عنوان بازوی اصلی ولایت فقیه آماده است و از برخورد با کسانی که با این انقلاب، ارزش ها و مبانی آن دشمنی می کنند هیچ ترس و واهمه ای ندارد و جلوی  آنان ایستاده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا(ع) اصفهان یادآور شد: تنها کشوری که در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده است، جمهوری اسلامی و رهبری آن است.

وی ادامه داد: ما متاسفانه می شنویم که بعضی می گویند، ما در سوریه و عراق چه کار داریم، که باید گفت اگر این اقدامات انجام نشده بود، امروز نه عتبات که عراق و سوریه ای وجود نداشت و ما نمونه آن را در داخل کشور دیدیم، همین اغتشاشگران، نمایندگان داعش بودند در کشور ما، چراکه کسی که پرچم کشور را آتش می زند، به مقدسات کشور اهانت می کند، به مردم آسیب می رساند شعبه ای از داعش و نمایندگان نیابتی عربستان و آمریکا هستند.

سرتیپ استکی در پایان تاکید کرد: در همه ی زمینه ها می بایست با تمام وجود فعالیت کنیم و به گونه ای رفتار کنیم که در مقابل شهدا و امام شهدا شرمنده نباشیم و انشا الله موجبات رضایت امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فراهم آوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.