شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت تصمیم دارد ۱۴۰ هزار دستگاه ماشین سنگین را طی سه سال نوسازی کند که در این طرح ۵۰ درصد از قیمت ماشین را دولت پرداخت کرده و نیمی دیگر را ۲۰ درصد صاحب خودرو نقلیه و ۳۰ درصد بصورت تسهیلات پرداخت می شود.

طرح تعویض ۱۴۰ هزار خودروی سنگین اجرایی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در اولین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سال ۹۷ با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یک امر مستمر و ادامه دار است، گفت:حمایت از کالای ایرانی یک مرحله جلوتر از اقتصاد مقاومتی است و کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی باید برای تحقق شعار امسال تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های دستگاه ها در راستای اقتصاد مقاومتی افزود: ارائه یک طرح مشخص، میزان ایجاد اشتغال طرح های اقتصاد مقاومتی، تسهیلات مورد نیاز برای برای طرح های اقتصاد مقاومتی و میزان مشارکت بخش خصوصی برای اجرای طرح های دستگاه از جمله برنامه های دستگاه برای سال جاری است.

استاندار اظهار کرد: دولت تصمیم دارد ۱۴۰ هزار دستگاه ماشین سنگین را طی سه سال نوسازی کند که در این طرح ۵۰ درصد از قیمت ماشین را دولت پرداخت کرده و نیمی دیگر را ۲۰ درصد صاحب خودرو نقلیه و ۳۰ درصد بصورت تسهیلات پرداخت می شود.

عباسی با اشاره به میزان ورود مسافر نوروزی به استان گفت: ضریب اسکان در استان در تعطیلات نوروز ۲۰۶ درصد افزایش داشت و بسیاری از مسافران بدلیل نبود مکان در مساجد مستقر شدند که باید در این زمینه تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط برای توسعه بوم گردی و گردشگری باید فراهم شود تاکید کرد: باید شرایط لازم و مکان های اسکان کافی برای مسافران تعطیلات تابستان فراهم شده و هر مکانی اعم از خانه بهداشت، مدارس، مکان های تاریخی و ... که در هر روستا خالی مانده باید تبدیل به خانه مسافر و مکان هایی برای بوم گردی تبدیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.