یزد -دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی استان از اکران ویژه فیلم سینمایی «به وقت شام» با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، ۲۳ فروردین در یزد خبر داد.

فیلم سینمایی «به وقت شام»  در یزد  اکران می شود

به قدس آنلاین به نقل از حوزه هنری استان یزد، رئیس حوزه هنری یزد با بیان این خبر اظهارداشت : به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی، فیلم سینمایی «به وقت شام» با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر در یزد اکران می‌شود.

محمدصادق کوچک‌زاده با بیان این که این فیلم در سانس‌های فوق‌العاده عصر پنجشنبه ۲۳ فروردین در سینما تک یزد و سینما نگار میبد به نمایش در می‌آید، افزود: حاتمی‌کیا همچنین در جمع تماشاگران علاقه‌مند فیلم سخنرانی می‌کند و در پایان مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

فیلم سینمایی «به وقت شام» با بازی بابک حمیدیان و هادی حجازی‌فر به همراه بازیگران سوری و لبنانی با موضوع شهدای مدافع حرم و مبارزه علیه داعش به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا تولید شده و اکران آن در روزهای اخیر با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم مواجه شده است.

گفتنی است: ۲۰ تا ۲۶ فروردین به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده که به همین مناسبت برنامه‌های متعددی در سراسر کشور در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.