قزوین_  رئیس اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین عنوان کرد: میزان اعتبار لازم برای هزینه امامزاده های این استان در سال جاری به صورت تقریبی شامل۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و برای بخش موقوفات هم هزینه ای برابر ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

پیش بینی بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه در بخش موقوفات

حسن تقی پور در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: پروژه های مختلفی را برای سال جاری پیش بینی کرده ایم که از موارد آن می توان به بازسازی ۱۲۰۰ متر مربع از موقوفات، بازسازی یک موقوفه به نام محمدآقای امینی به مساحت هزار متر مربع، اتمام ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع از پروژه های های نیمه تمام اشاره کرد.

وی با اشاره به میزان اعتبارات اختصاص یافته به بخش اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین طی سال جاری افزود: باتوجه به اینکه پروژه های مختلفی در این بخش پیش بینی شده، میزان اعتبار پیش بینی شده برای هر بخش نیز متغیر است.

 رئیس اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین عنوان کرد: میزان اعتبار لازم برای هزینه امامزاده های این استان در سال جاری به صورت تقریبی شامل۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و برای بخش موقوفات هم هزینه ای برابر ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

تقی پور یادآور شد: پروژه مسکونی شهر اقبالیه و امامزاده حسین (ع) استان قزوین به عنوان مهمترین و شاخص ترین پروژه های سالجاری بوده که هر کدام از این پروژه ها شامل ۲۵۰ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان است؛ اجرای این پروژه ها سه سال پیش بینی شده است و پیش بینی کرده ایم در سالجاری اجرای ۲۵ درصدی آنها محقق شود.

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه های مسکونی به صورت مشارکتی بوده و هزینه های آن از سوی بنیاد مسکن استان قزوین تأمین و زمین هم توسط اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین اختصاص داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.