رشت_ نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه مسئولان باید شنونده دغدغه کشاورزان باشند گفت: مردم زمانی که بدانند مسئولان در کنار آن‌ها هستند آرامش پیدا می‌کنند.

مسئولان شنونده دغدغه کشاورزان استان گیلان باشند

به گزارش قدس آنلاین،  آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: حضور مردم در نمازجمعه مایه شادی روح شهدا می‌شود.​

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به فرا رسیدن سالروز مبعث پیامبراکرم(ص) عنوان داشت: مبعث پیامبراکرم(ص) تجلیل تلاش همه انبیاء الهی و بزرگترین اتفاق تاریخ بشریت است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) عصاره تمام انبیاء الهی بود خاطرنشان کرد: دین اسلام از هر تحریفی در امان است و مبعث پیامبر اکرم(ص) منتی بود که خدا به مسلمانان گذاشت.

فلاحتی هدف اصلی بعثت پیامبراکرم(ص) را هدایت انسان به سوی عبودیت و رهایی از طاغوت دانست و تصریح کرد: پیامبراکرم(ص) در گام اول تلاش کرد تا مردم خداپرست شده و از پیروی طاغوت اجتناب کنند.

وی پرورش و تعلیم انسان‌ها را یکی دیگر از اهداف مبعث پیامبراکرم(ص) دانست و ابراز داشت: پیامبران الهی مبعوث شدند تا انسان‌ها را بسازند و آن‌ها را تربیت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکه همه انسان‌ها موظف به انسان‌سازی هستند خاطرنشان کرد: وظیفه همه مردم است تا علاوه بر خودسازی به فکر تربیت انسان‌های دیگر نیز باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه همه انسان‌ها موظف هستند یکدیگر را به بهشت نزدیک کرده و از جهنم دور کنند اظهار داشت: ایجاد قسط و عدل سومین هدف از بعثت پیامبراکرم(ص) بود.

فلاحتی با تاکید بر اینکه پیامبراکرم(ص) به بهره‌گیری از کتاب الهی عدل و داد را در میان مردم اجرا می‌کرد خاطرنشان کرد: ایجاد حریت و آزادگی در مردم یکی دیگر از اهداف بعثت پیامبر اسلام(ص) بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مردم باید از مسئولان مطالبه‌گری کنند اظهار داشت: جامعه‌ای پویا و زنده است که مردم در آن جامعه مطالبه‌گر باشند و از مسئولان بخواهند که پاسخگوی عملکردشان باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن تاکید مجدد برعدم نصب بنر، پلاکارد و عکس او در سراسر استان گیلان تصریح کرد: من به دنبال اجرای کارهای پوپولیستی نیستم و به واقع می‌گویم که راضی به این کارها نیستم.

امام جمعه رشت با اشاره به حضور همیشگی علما در میان مردم خاطرنشان کرد: از عموم مردم درخواست می‌کنم تا از تعریف و تمجید کردن از من خودداری کنند و هرگاه من از دنیا رفتم اگر خواستند چنین کارهایی را انجام دهند.

فلاحتی با اشاره به فرا رسیدن ۲۹ فروردین و روز ارتش عنوان داشت: امروز تمام فرماندهان و اعضای ارتش جمهوری اسلامی از دل مردم هستند و دردهای آن‌ها را درک می‌کنند و این در حالی است که در حکومت طاغوت ارتش ما تربیت شده آمریکا بود.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی در راستای انحلال ارتش و همچنین حمایت امام راحل از ارتش تصریح کرد: ارتش ما در دوران دفاع مقدس حضور پررنگ داشت و امروز افتخار می‌کنیم که ارتشی پرقدرت داریم که در تمام صحنه‌ها حضور میدانی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به آزادسازی "غوطه شرقی" توسط ارتش قدرتمند سوریه خاطرنشان کرد: این اقدام موجب ناراحتی کشورهای استکباری جهان شده اما ناراحتی آن‌ها سبب تضعیف نیروهای مسلمان نمی‌شود.

امام جمعه رشت با اشاره به مشکلات موجود در حوزه آبرسانی به کشاورزان اظهار داشت: از مسئولان می‌خواهم تا اطلاع‌رسانی مناسب و درستی به کشاورزان داشته باشند و تمام تلاششان را برای آبرسانی مناسب به آن‌ها انجام دهند.

فلاحتی با تاکید بر اینکه مسئولان باید شنونده دغدغه کشاورزان باشند تصریح کرد: مردم ما انسان‌های عاقلی هستند و زمانی که بدانند مسئولان در کنار آن‌ها هستند آرامش پیدا می‌کنند.

منبع : تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.