ایلام-امام جمعه ایلام گفت: راه خروج کشور از بن بست اقتصادی مبارزه با رانت خواران است.

راه خروج کشور از بن بست اقتصادی مبارزه با رانت خواران است

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام محمد نقی لطفی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور حماسه سازی‌ و ایمان و دلاوری سربازان و افسران این آب و خاک است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: ارتش جمهوری اسلامی پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: آنچه امروز ملت ایران به آن می‌بالد مرهون حماسه‌آفرینی و رشادت و فداکاری و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس در کنار سپاه پاسداران انقلاب در برابر تمام قدرت‌های روز جهان راست‌قامت ایستادند .

امام جمعه ایلام بیان داشت: راه خروج کشور از بن بست اقتصادی و ساماندهی بازار، بستن ورودی های قاچاق کالا به داخل کشور و مبارزه با رانت خواران و عدم اجازه فعالیت به آنها است.

وی افزود: متاسفانه در اثر ورود بی‌رویه کالاهای خارجی آنهم از طریق قاچاق بزرگ‌ترین ضربه را به اقتصاد کشور وارد آورده است.

سران فتنه بزرگ‌ترین خیانت را به‌نظام اسلامی کردند

لطفی تصریح کرد: قطعا اعمال تحریم‌های ظالمانه پس از برجام و عهدشکنی‌های مکرر آمریکا و اروپایی‌ها و فشارهای سنگین اقتصادی و سیاسی با درخواست و تشویق شما فتنه گران ۸۸ و پشتیبان‌های خارجی همانند رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و مجموعه‌های ضد انقلاب است.

وی افزود: اظهارات یکی از مثلث شوم فتنه ۸۸ پیرامون رفع حصر سران فتنه دلیل روشنی بر فقدان صداقت و پافشاری و اقرار بر خیانت به امام و انقلاب و اذعان به قانون شکنی در حوادث سال ۸۸ است.

امام جمعه ایلام بیان داشت: این آقا می‌گوید من کاری به علت و منشاء بروز فتنه ۸۸ ندارم در حالیکه خود این آقا در محافل خصوصی اصلاح‌طلبان به فقدان تقلب در انتخابات تصریح می‌کند اما عامل‌های اصلی در تحریک مردم به آشوب خیابانی و تعرض به امنیت و ناموس و مصالح ملی مردم ایران نقش محوری و فرماندهی آشوب را داشته است.

وی ادامه داد: بعد با کمال وقاحت و با ژست طلبکارانه رئیس جمهور محترم را متهم می‌کند که به وعده‌هایی که می‌دهد عمل نمی‌کند بعد می‌گوید من به علت و منشاء مسائلی (فتنه) که خود یکی از عوامل اصلی در بروز آن است کار ندارم.

وی عنوان کرد: چرا حاضر نیستید در پیشگاه ملت و رهبری عزیز به خیانت خود اعتراف کنید و از ملت و رهبری تقاضای عفو کنید تا در قیامت گرفتار عذاب الهی و در دنیا گرفتار نکبت و رسوایی نشوید اگر دین ندارید حداقل آزادمرد باشید اگر چه این ویژگی نیز دارا نیستید و نخواهید بود. گرچه طبق مقررات و قوانین حقوقی نباید اغماضی به خیانت‌های این خواص و قانون شکنی‌های  آنان صورت پذیرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.