قائم شهر- جمع آوری تابلوی تمثال ۴۴ شهید روستای قراخیل قائم شهر در هفته گذشته سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد و تنش های زیادی را در فضای اجرایی این شهرستان بوجود آورد.

غوغای یک تابلو در قائم شهر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هرچند جمع آوری تابلوهای حاشیه جاده ها در راستای قانون ایمنی راه ها اقدام شایسته ای است اما متولیان امر می بایست با هماهنگی با مسولین محلی از تبعات احتمالی این اقدام جلوگیری می کردند.

در این ارتباط دهیار روستای قراخیل قائم شهر در گفت و گو با  قدس آنلاین با اشاره به اینکه هیچ نامه اداری در این رابطه به دست دهیاری نرسید، گفت: فقط از سوی یکی از کارشناس راهداری و از طریق فضای مجازی، موضوع به بنده اطلاع و اشاره ای به تابلوی مورد نظر نشد.

ابوالقاسم عنایتی افزود: از آنجا که نوع تابلو را مشخص نکرده بودند، تصور نمی شد که با حکم دادستانی و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قائم شهر بخواهند، تابلوی شهدای گرانقدر را که به هیچ وجه در جایگاه نامناسبی قرار نداشت، جمع آوری کنند.

وی اضافه کرد: در هنگام اجرای کار چندین بار با مدیر مربوطه تماس تا مانع شوم که متأسفانه پاسخگو نبوده و فقط با ارسال پیامک در اجرای این اقدام تاکید و پافشاری شد.

دهیار روستای قراخیل قائم شهر خاطرنشان کرد: متاسفانه طی دو سال گذشته بسیاری از وظایف اداره راهداری از طریق دهیاری ها در روستاهای قائم شهر اجرایی می شود درحالیکه این همکاری از سوی اداره راهداری وجود ندارد.

انتظار است با توجه به حساسیت به برخی از تابلوهای نصب شده در جاده ها، متولیان امر با همکاری مسولین محلی نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند تا با حفظ حرمت شهدای گرانقدر، سلامت کاربران جاده ای حفظ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.