یزد- دومین دوره مسابقات فوتبال ساحلی عصر روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه به مدت سه روز در مجموعه ورزشی سلمان محمودآباد برگزار می شود.

دومین دوره مسابقات فوتبال ساحلی در یزد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در دومین دوره مسابقات فوتبال ساحلی تیم مقاومت گلساپوش یزد به عنوان نماینده ایران و تیم های لوانته اسپانیا، لکوموتیو روسیه و کاتانیا ایتالیا حضور دارند.

نخستین دوره این رقابت ها در فروردین ماه سال گذشته با حضور لوانته اسپانیا، لکوموتیو روسیه و اسپورتینگ پرتغال و با قهرمانی مقاومت گلساپوش یزد به پایان رسید.

نماینده سازمان جهانی فوتبال ساحلی در حاشیه تمرین تیمهای شرکت کننده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حضور تیم های باشگاهی برتر جهان و برترین بازیکنان تیم ها این رقابت ها از سطح کیفی بالایی برخوردار است و این امر باعث می شود رقابتهای خوبی را شاهد باشیم.

ریکاردو گارسیا  گفت: تیم های باشگاهی که در این رقابت ها شرکت کرده اند جزو ۱۰ باشگاه فوتبال ساحلی برتر جهان هستند و همه با آمادگی کامل در رقابت ها حضور دارند.

وی افزود: فوتبال ساحلی در عرصه بین المللی و ایران پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و تیم ملی ایران می تواند در آینده برای کسب قهرمانی جهان نیز رقابت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.