کرج- استاندار البرز با بیان اینکه درحوزه های مرتبط با جوانان می بایست ابتکار عمل به خرج داد گفت: به پویایی و تاثیرگذاری جوانان باور داریم و بر این اساس با عملیاتی شدن انتخاب فرمانداران جوان و خوش فکر میانگین سنی آنها در البرز ۸ سال کم شده است.

میانگین سن فرمانداران را ۸ سال کاهش داده ایم/حوزه جوانان نیازمند ابتکار عمل

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین محمد علی نجفی در نشست ستاد ساماندهی امورجوانان استان البرز که پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد اظهار کرد: می بایست از ظرفیت بالای جوانان در راستای رشد و توسعه استان بهره گرفت وبه نحوی حرکت کرد که جوانان خوش فکر و با تخصص های مختلف به عرصه تصمیم سازی ها وارد شوند.

 وی با بیان اینکه جوانان باید مسئولیت امور مختلف مرتبط به خودشان را برعهده بگیرند افزود: زمینه حضور جوانان در جلسات و بهره گیری از تخصص آنها در جلسات مختلف فراهم شود.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه البرزدر نیمه دوم سال ۹۶ البرزموفق ترین استان کشور در اشتغال بوده است گفت: ایجاد زمینه وبستر اشتغال پایدار برای جوانان، مهمترین برنامه ما است.

 نجفی با تاکید به اینکه به هیچ عنوان در مقابل تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی و صنعتی بی تفاوت نخواهیم بود گفت: براساس آمارهای ملی در جذب نیروی کار به مراتب بالاتر از تعدیل های صورت گرفته عمل کرده ایم.

وی ادامه داد : اطلاع جوانان از امور مختلفی که در کشور اجرایی می شود ضروری است چرا که برای مثال در حوزه مسایل اجتماعی دولت حساسیت ویژه ای دارد و اعتبارات ویژه را صرف کرده است.

نجفی به نقش محوری جوانان در موضوع حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و گفت: نسل جوان با محوریت سازمان های مردم نهاد در محیط های آلوده حضور پیدا می کنند و به پاکسازی طبیعت می پردازند که باید به آن ارج نهاد وفضا وبستر لازم را برای  ارتقا فرهنگ پاکداشت طبیعت فراهم کرد.

استاندار البرزتصریح کرد: فرهنگ حفاظت از محیط زیست با حضور و مشارکت فعال جوانان  وسازمان های مردم نهاد این حوزه نهادینه می شود بنابراین باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی در پایان خواستارحضور جوانان در جلسات استانی شد و گفت: معتقدم می توان با ایده ها و ابتکارات جوانان تصمیمات بزرگی را گرفت چراکه نسل جوان با نیتی پاک صادقانه درمسیر پیشرفت و توسعه کشور گام برمی دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.