بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۵ نفر از اعضای باند کلاهبرداران حرفه‌ای با ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

 باند ۵ نفره کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری این خبر اظهار داشت: در پی اعلام هشت مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه ماموران با اجرای اقدامات فنی پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان موفق به شناسایی اعضای باند و محل اختفای آنان شدند، افزود: متهمان که با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد و امضا اقدام به کلاهبرداری می‌کردند در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات ۵ نفر از اعضای این باند حرفه ای دستگیر و به ۸ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان به منظور انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

کشف انواع لوازم آرایشی قاچاق در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف ۳۴۵ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان بجنورد و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در راستای شعار سال و حمایت از کالای ایرانی اقدام به بازرسی از محل های دپوی کالا کردند

وی با اشاره به اینکه در بازرسی های صورت گرفته ماموران موفق به کشف ۳۴۵ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال شدند، افزود: در این رابطه یک نفر متهم به هویت معلوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهم به همراه اقلام مکشوفه به منظور انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد، تصریح کرد: پلیس با هر گونه اقدامی که امنیت اقتصادی جامعه را متزلزل نماید برخورد جدی می کند و از شهروندان خواست هر گونه فعالیت مشکوکی را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات میدانی موفق به شناسائی یک نفر سارق شدند، افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه متهم به هویت معلوم را که در حین فروش یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه بود دستگیر، و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی های فنی به ۳ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، افزود: متهم بعد از تکمیل پرونده به منظور انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

 سرهنگ مهری در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت توجه کنند و در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.