اهواز_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سوگواره دل‌نوشته های عاشورا در تداوم و معرفی اهل بیت (ع) اقدام بسیار خوب و پسندیده ای است و باید به این گونه برنامه ها بیشتر توجه شود.

سوگواره دل‌نوشته های عاشورا اقدام شایسته ای در  معرفی اهل بیت (ع) است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، آیین پایانی هشتمین سوگواره ملی دل‌نوشته های عاشورا که با حضور مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی هنری و آموزش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،  حجت الاسلام و المسلمین سید حسن سیداحمدی امام جمعه شهرستان لالی و جمعی از مسئولان، هنرمندان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان لالی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: خوزستان، استانی شیعی است و در طول تاریخ همیشه سردمدار دفاع از اندیشه ولایی و اهل بیت (ع) بوده است بنابراین گام نهادن در این مسیر امری ضروری است و سوگواره دل‌نوشته‌های عاشورا اقدام بسیار خوب و پسندیده ای در راه معرفی اندیشه‌های اهل بیت (ع) است.

 وی افزود: با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی که در خوزستان وجود دارد، انتظار داریم ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در برنامه‌های فرهنگی دیگر استان نیز مشارکت کند.

 جوروند، اظهار کرد: لازم است درراستای ترویج اندیشه و فرهنگ ارزشمند اهل بیت (ع) برنامه‌های بیشتری در حوزه فرهنگ و هنر برگزار شود زیرا که تقویت فرهنگ ولایی فضیلت است همانگونه که بهترین راه برای تعالی بخشیدن به فرهنگ جامعه و محکمترین سد در برابر حرکت‌های مغرضانه دشمنان است.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ضمن تقدیر از شرکت کنندگان و دست اندرکاران این جشنواره، خاطرنشان ساخت: برگزاری این جشنواره و مشارکت در این برنامه یک تکلیف اداری نبوده‌است بلکه با عشق وعلاقه سعی کردیم قدمی در راستای معرفی بیشتر اهل بیت (ع) برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.