یکی از مراجع تقلید با اشاره به حمله آمریکا وانگلیس و فرانسه به سوریه گفت: این‌ها با اسلام دشمن و از انقلاب اسلامی ایران بیزار هستند، اتحاد بین مسلمانان موجب ایستادگی در برابر آن‌ها شده است و وحدت باعث افزایش استقامت می‌شود.

مسلمانان باید باهم در برابر دشمن متحد شوند/ علما باید دشمنان و نقشه‌های آنها را به مردم معرفی کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از دوره‌دیدگان دانشکده علویون با تبریک بعثت پیامبر اظهار کرد: تا به حال رخدادی مثل بعثت پیامبر به وجود نیامده و همچنین کتابی مانند قرآن کریم هم نازل نشده است.

این مرجع تقلید با اشاره به موضوع تحدی در قرآن بیان کرد: در بین کتاب‌های تفسیری کتابی مانند تفسیر المیزان که از نظر جامعیت همه مسائل را پوشش دهد نداریم و باید با این کتاب بیشتر آشنا شویم که تحدیات بسیاری را برای قرآن کریم بیان کرده است و هرچه با قرآن بیشتر آشنا شویم در هدایت تواناتر خواهیم شد.

وی با اشاره به برخی از آیات قرآن کریم در رابطه جوایزی که به علما داده می‌شود، ادامه داد: این جوایز به مسائل بسیاری بستگی دارد که یکی از آنها علم است که هرچه علم بیشتر باشد و در هدایت جدیت داشته باشد آن جوایز بیشتر خواهد بود.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به آیات قرآن کریم و ضرورت حفظ اسلام اظهار کرد: ما باید کفار و دشمنان و نقشه‌های آنها را بشناسیم.

وی با بیان اینکه در قرآن دشمنان مسلمین معرفی شده‌اند، گفت: امروز ما باید برای مردم دشمنان اسلام و همچنین نقشه‌های آنها را معرفی کنیم تا بتوانیم در برابر آنها مقاوم باشیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه روحانیت باید در جبهه‌های ایمان و علم و استقامت مؤثرتر عمل کند، ادامه داد: مسلمانان باید با هم متحد باشند و هرچه این اتحاد بیشتر باشد مقاومتشان در برابر دشمنان بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به حمله آمریکا و انگلیس و فرانسه به سوریه اظهار کرد: این‌ها با اسلام دشمن و از انقلاب اسلامی ایران بیزار هستند، این اتحاد بین مسلمانان موجب ایستادگی در برابر آن‌ها شده است و اتحاد باعث افزایش استقامت می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.