سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار مقابل الهلال گفت: ما در این بازی بدنبال برد هستیم تا بعنوان صدرنشین از گروه مرگ صعود کنیم.

وینفرد شفر: بدنبال صدرنشینی در گروه مرگ هستیم/ امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی استقلال تهران و الهلال عربستان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا باید به الهلالی ها که قهرمان شده اند تبریک بگویم. همچنین ریاست این باشگاه را به سامی الجابر نیز تبریک می گویم.

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: خیلی خوب می دانیم با یکی از بهترین تیم ها بازی داریم که موفقیت های زیادی داشته است. می خواهیم در گروهی که قبلا به آن می گفتند «گروه مرگ» به عنوان صدرنشین صعود کنیم. البته که چند بازیکن تیم را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارم. اما ما تنها به پیروزی در این دیدار فکر می کنیم. به بازیکنانم اطمینان دارم.

شفر در خصوص اهمیت موفقیت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: چنین دیدارهایی با توجه به سطحی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند باعث موفقیت در این قاره کهن شود.

وی در ادامه راجع به حضور هواداران استقلال در کویت اظهار داشت: برای‌مان مهم این است که تیم خوبی به زمین بفرستیم. امیدوارم هواداران ما در کویت به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند.

سرمربی استقلال تهران در ادامه ر اجع به حضور تیم های راه یافته به جام جهانی 2018 روسیه اذعان داشت:  پنج تیم از آسیا به جام جهانی رفته‌اند که نتایج‌شان خیلی می تواند برای فوتبال این قاره مهم باشد و تاثیر بگذارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.