سرپرست باشگاه سپاهان با بیان اینکه با جباروف و محسن مسلمان مذاکره مستقیم نداشته است، گفت: با استقلال برای جذب بازیکن در فصل آینده جنگ نداریم.

اظهارنظر مشکوک سرپرست سپاهان: با جباروف و مسلمان مستقیم مذاکره نداشته ام!

به گزارش قدس آنلاین، مسعود تابش، در خصوص حاشیه های به وجود آمده در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده سپاهان اصفهان گفت: تا الان هیچ مربی‌ای را انتخاب نکرده ایم تا با او وارد مذاکره شویم. تمام انرژی خود را صرف موجودی فعلی تیم کرده ایم و می خواهیم همین روند را نیز ادامه دهیم.

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص مطرح شدن نام افشین قطبی، علیرضا منصوریان و امیر قلعه‌نویی برای نشستن روی نیمکت مربیگری فصل آینده زردپوشان تصریح کرد: به هیچ وجه درباره اسامی صحبت نمی کنم. هر روز اسم جدیدی بر سر زبان ها می افتد و دلیلی نمی بینم که بخواهم درباره تک تک آنها صحبت کنم. آقای ابراهیم زاده سرمربی فعلی تیم است و پس از آنکه دو بازی‌ باقیمانده در لیگ برتر را انجام دادیم خیلی زود درباره او تصمیم می گیریم.

وی در ادامه درباره جدال زودهنگام باشگاه های سپاهان، استقلال و تراکتورسازی در جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی اظهار داشت: هرگز با هیچ تیمی جنگ نداریم. می خواهیم به جایگاه اصلی برگردیم. سپاهان همیشه باید روحیه جنگندگی اش را حفظ کند و میل بردن در تمام بازی ها را داشته باشد. برنده بودن و برنده ماندن باید تبدیل به صفت همیشگی سپاهان شود.

تابش درباره ادامه مذاکرات سپاهان با محسن مسلمان و سرور جبارف گفت: به خدا قسم با هیچ کدام از این دو بازیکنم مذاکره مستقیم نداشته ام! همه چیز را به انتهای فصل موکول کرده ایم. تا زمانی که بازی هایمان در لیگ برتر تمام نشود با هیچکسی مذاکره نمی کنیم. تیم در حال حاضر نیاز به آرامش دارد و دلیلی نمی بینم بخواهیم با طرح مسائل بیهوده باعث به هم ریختن اتمسفر باشگاه شویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قرار است رقابت های فصل آینده کمی زودتر از زمان معمول برگزار شود. به همین خاطر بلافاصله پس از اتمام فصل درباره آینده کادر فنی تصمیم می گیریم و سپس لیست بازیکنان مدنظر را تهیه می کنیم تا مذاکره انجام شود. هنوز هیچ لیست ورود و خروجی نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.