۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 595988

رئیس باشگاه پاریسن ژرمن تاکید کرد هنوز با توماس توخل قراردادی امضا نکرده است.

واکنش رئیس پاریسن ژرمن به جذب توماس توخل

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن ‌در حساس ترین بازی هفته سی و سوم رقابت‌ های لیگ فرانسه از موناکو پذیرایی کرد و توانست با پیروزی پرگل در آن قهرمانی خود را قطعی کند.

خبرهای زیادی درباره پایان کار امری با تیم پاریسی به گوش می رسد و این باعث شد تا بعد از نهایی شدن قهرمانی این تیم از رئیس باشگاه این سوال پرسیده شود. ناصر الخلیفی در این باره، گفت‌: امری تا پایان فصل جاری با ما قرارداد دارد و او باید به کار خود تا پایان قراردادش ادامه‌ دهد.

رئیس باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن درباره این سوال که آیا با توماس توخل قرارداد امضا شده است، این گونه پاسخ داد: هرگاه با مربی قرارداد امضا کنیم آن را اعلام خواهیم کرد. تا در حال‌ حاضر هیچ کاری انجام نداده‌ایم. امری سرمربی ما است و خوشبختانه توانستیم با نتیجه‌ 7 بر یک به پیروزی برسیم. امری تا پایان فصل قرارداد دارد و فکر کنم که جواب سوال شما را به خوبی دادم.

پاری ‌سن‌ ژرمن با پیروزی که برابر موناکو به دست آورد 87 امتیازی شد و پنج هفته باقی‌ مانده به پایان لیگ فرانسه توانست با 17 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود قهرمانی اش را قطعی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.