سراوان-کوچه و خیابانهای سه شهرک سبحان، شهید رجائی و لبسنگی شهرستان سراوان بیش از ۲۵ سال است که خاکی بوده که این امر موجب گلایه مندی ساکنین آن شده است.

کوچه های خاکی سهم مردم شهرستان سراوان!

قدس آنلاین –گروه استانها -حسین سپاهی: خاکی بودن کوچه و خیابان های سه شهرک سجان، شهیدرجائی ولبسنگی شهرستان سراوان موجب بروز معضلات و مشکلات زیادی برای شهروندان این مناطق شده است.

این وضعیت نابسامان مشکلات زیادی در رفت و آمد و پاکیزگی محیط برای ساکنان  این سه شهرک به وجود آورده است و حدودا ۲۵ سال است که هیچگونه اقدامی برای آسفالت این شهرک ها صورت نپذیرفته است.

ریگی یکی از ساکنین شهرک سبحان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به خاکی بودن  چندین ساله این شهرک اظهار کرد: وضعیت نامناسب و خاکی بودن کوچه ها و خیابانها موجب نارضایتی ساکنین شهرک سبحان شده است.

وی با بیان اینکه در زمان بارندگی رفت و آمد مردم دچار مشکل می شوند ، گفت: در عصر کنونی که اکثر کارهای مردم بر اساس وجود وسایل ارتباط جمعی پیشرفته می چرخد، گسترش شهرنشینی و ایجاد فرهنگ آن یکی از موارد مهمی است که باید دغدغه اصلی مسئولین باشد.

ریگی افزود:با گذر از کوچه و خیابان های خاکی و نابسامان شهرک های سراوان می توان این حق را به مردم داد که کم ترین و اصلی ترین خواسته آنها از شهردار و شورای شهر رسیدگی به وضعیت کوچه ها و خیابانهای شهر باشد.

یکی از ساکنین شهرک شهید رجایی در خصوص وضعیت کوچه های خاکی و نابسامان  این شهرک به خبرنگار ما گفت: این کوچه که جزء حاشیه های  شهر نیست  و بعد از گذشت چندین سال  هنوز خاکی هستند که علاوه بر خاکی بودن و منظره نامناسب آن ، سبب بروز مشکلاتی نیز برای ساکنین این شهرک شده است.

وی افزود: در زمان فصل بارش ها، این کوچه ها  گل  می شود و عبور و مرور و رفت و آمد برای ساکنین مشکل می شود که سبب نارضایتی ما ساکنین شده است. مسئولان  در این رابطه بطور جدی عزم خود را بکار ببندند.

 یکی دیگر از ساکنین  شهرک  لبسنگی طی گفتگویی با خبرنگار ما افزود : متاسفانه مسئولان در این شهر به کوچه و خیابانهای این شهرک توجهی ندارند.

وی گفت : با شستشوی حیاطمان گاهی آب  به بیرون  سرازیر می شود که باعث ایجاد گل و لای در جلوی منازلمان می شود.

وی تصریح کرد: جا دارد شهرداری هر چه سریعتر نسبت به آسفالت این شهرک اقدام نماید.

نارضایتی ۲۵ ساله مردم

بارانی درازهی رییس شورای اسلامی شهرستان سراوان در گفتگو با خبرنگار ما  افزود: سه شهرک شهید رجایی و سبحان و لبسنگی حدودا ۲۵ سال است که کوچه و خیابان هایشان خاکی و این امر سبب نارضایتی چندین ساله مردم از مسئولان مربوطه شده است.

بارانی درازهی گفت :با توجه به روی کار آمدن دهقانی شهردار جدید که یکی از بومیان این شهرستان است و نظر به عملکرد چندماهه ایشان امید می رود در رابطه با اخذ اعتبار و آسفالت کوچه و خیابانهای این سه شهرک هرچه سریعتر اقدام نماید.

رییس شورای اسلامی شهرستان سراوان افزود:حل معضلات و مشکلات مردم  تنها به دولت ختم نمی شود و باید همه مسئولان که وظیفه خدمت به مردم را بر دوش می کشند صادقانه  به مردم خدمت کنند . جا دارد مسئولان شهرستان در کوچه و خیابانهای شهر تردد کنند و به معضلات حوزه های خود رسیدگی کنند. 

وی گفت : آیا در طی این ۲۵ سال هیچ مسئولی در این شهرستان نبوده که مشکلات این سه شهرک را بازگو  و برای رفع آن تلاش کند؟اگر مسئولی مشکلی را در حوزه خود مشاهده نمود جا دارد برای رفع آن از مقامات بالاتر کمک بگیرد و برای رفع آن تلاش کند نه اینکه دست روی دست بگذارد تا ماه ها و سالها سپری شوند . اگر هر مسئولی  پیگیر معضلات و مشکلات حوزه خود می بود قطعا و یقینا  پیشرفت هایی مشاهده می شد.

وی گفت :اینجانب بعنوان رییس شورای اسلامی  شهرستان سراوان از ساکنین این سه شهرک عذر خواهی کرده  ودر حد توانم  برای رفع این مشکل تلاش و پیگیری خواهم کرد.

رییس شورای اسلامی شهرستان سراوان در پایان از مسئولان شهرستان استان و کشور خواستار تخصیص اعتبار برای آسفالت کوچه و خیابانهای این سه شهرک شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.