۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 596029

جوین_ فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: بر اثر برخورد دو خودرو پراید با یکدیگر در محور ارتباطی شهر نقاب به شهر حکم آباد یک نفر فوت و ۵ نفر مصدوم شدند.

 تصادف در شهرستان جوین قربانی گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان جوین از برخورد شدید دو دستگاه خودروی پراید در محور ارتباطی شهرستان جوین (نقاب حکم آباد) با یک کشته و ۵ مصدوم همراه بود.  

سرهنگ مهدی غلامزاده در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۸ و ۳۰ روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف جرحی در محورهای نقاب به حکم آباد محدوده(روستای کلاته شهیدان) بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی عطاملک و عوامل امدادی و پلیس راه در محل حاضر شدند.  

غلامزاده خاطرنشان کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد، یک دستگاه پراید با رانندگی خانمی با دو سرنشین که از غرب به شرق در حرکت بوده با یک پراید دیگر با سه سرنشین به شدت با هم برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: در این سانحه پسری نوجوان به نام محمد شمس آبادی سرنشین خودروی پراید باپرایدی که از طرف مقابل به رانندگی خانمی بوده است، به شدت برخورد کرده و به علت شدت جراحات وارده سرنشین پراید در صحنه تصادف فوت می کند و پنج سرنشین دیگر این دو پراید که مصدوم شده بودند، با کمک عوامل اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر شهرستان جوین به بیمارستان قمر بنی هاشم منتقل شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان جوین اضافه کرد: نظریه اولیه کارشناسان پلیس راه بی احتیاطی از جانب راننده پراید که رانندگی آن به عهده خانمی بوده است، به علت تغییر مسیر ناگهانی اعلام شده است.  

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جوین نیزاعلام کرد: برخورد دو خودرو پراید درمحور ارتباطی شهرستان جوین کیلومتر۱۵نقاب (نقاب _حکم آباد) ۱نفر فوتی و ۵ نفر مصدوم به جا گذاشت.  

ملک خواهی گفت: برخورد دو دستگاه خودرو پراید در ساعت ۱۸/۲۰ دقیقه بعدازظهر مورخه ۹۷/۱/۲۶ در کیلومتر ۱۵ محور نقاب به حکم آباد از توابع شهرستان جوین رخ داده که پس از اطلاع توسط اورژانس تیم عملیاتی پایگاه امداد جاده ای حکم آباد به محل حادثه اعزام و پس از رهاسازی مصدومین توسط ماشین (ست) نجات هلال احمر شهرستان جوین و همچنین ارائه اقدامات درمانی به مصدومین حادثه تحویل اورژانس جهت اعزام به بیمارستان قمر بنی هاشم جوین شد.  

وی یادآورشد: این حادثه ۵ نفر مصدوم و یک نفر فوتی در بر داشت که فوتی نیز تحویل بیمارستان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.