فرمانده کل سپاه گفت: نظام اسلامی و انقلابی که از ایران شکل گرفت در راه اصلی خود قرار دارد و با استحکام و پتانسیلی که در مناطق ایجاد شده است نظام اسلامی استوار باقی خواهد ماند.

نظام اسلامی علی‌رغم همه دشمنی ها استوار باقی خواهد ماند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه جانشین سازمان بسیج که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: باید تشکر و قدردانی کرد از سردار فضلی که با کارها و خدماتی که در این ۹ سال مسئولیت جانشینی انجام دادند بسیار ارزنده و با ارزش بود و به لطف خدا در هفته آتی از تجربه‌های ایشان در مسئولیت جدیدی که از سال‌ها پیش برای ایشان در نظر گرفته شده بود استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی مقتدرانه در خاورمیانه توانسته است به پیروزی‌های ارزشمندی دست پیدا کند، افزود: دشمن همه دنیا را بسیج کرده بود تا سپاه اسلام علی الخصوص نظام جمهوری اسلامی ایران را با جنگی که راه انداخته بود شکست دهد اما به لطف خدا توانستیم داعش و همه سرکرده‌های دشمن را در سالی که گذشت ریشه کن کنیم.

فرمانده سپاه ادامه داد: همه این مقاومت‌ها ریشه در ۸ سال جنگ تحمیلی دشمن در ۳۰ سال گذشته دارد که ما توانستیم پیروز نبردهای امروز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبری معظم انقلاب، نظام اسلامی و انقلابی که از ایران شکل گرفته در راه اصلی خود قرار دارد و با استحکام و پتانسیلی که در مناطق ایجاد شده است نظام اسلامی استوار باقی خواهد ماند.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به پتانسیل بسیج تصریح کرد: اسم بسیج در همه بحران‌ها از انقلاب تا امروز به چشم می‌خورد و از افتخارات سپاه پاسداران است که مدیریت این سازمان مقدس را به عهده گرفته است.

جعفری گفت: با وجود همه ظرفیت‌ها، اما باید گفت که در بسیج کارها و انتظارات برآورده نشده بسیار زیاد است و همچنین توقعات رهبری و نگاه ویژه ایشان به سازمان بسیج نوع دیگری دارد چرا که برای محول کردن کارهای مهم و مردمی در کشور به این سازمان امید بسته است.

فرمانده سپاه افزود: موجودیت بسیج در بزنگاه‌ها به قدری بوده است که باید اعتراف کنم که اگر بسیج نبود سپاه هم وجود نداشت. جنس سپاه و بسیج هر دو از مردم است و این را می‌توان ثمره انقلاب اسلامی دانست.

سردار جعفری با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در خصوص مردمی شدن اقتصاد تاکید کرد: وظیفه همه ما سپاهیان و بسیجیان در نظام انقلاب اسلامی فراهم کردن بسترهای مناسب برای حضور مردم در صحنه‌های مختلف است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.