۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 596044

سرمربی کنونی تیم فوتبال نساجی مازندران به نیمکت تیم ملی امید نزدیک تر از هر زمانی شد.

نکونام به تیم امید نزدیک‌تر شد

به گزارش قدس آنلاین، یکی از مباحثی که در روزهای اخیر در فدراسیون فوتبال به مبحث مهم تبدیل شده انتخاب کادرفنی برای تیم امید است که باید خود را برای بازی های آسیایی جاکارتا آماده کند.

بازی های آسیایی چهار ماه دیگر برگزار می شود و از همین امروز هم تشکیل تیم امید برای آماده سازی دیر است اما با این حال هنوز سرمربی تیم مشخص نشده اما در اقدامی جالب چند شب قبل مهدی تاج در یک برنامه تلویزیونی خبر از انتخاب حمید استیلی به عنوان مدیر تیم امید داد آن هم در حالی که این تیم هنوز سرمربی خود را نشناخته است.

طبق آخرین اخباری که از فدراسیون فوتبال رسیده گزینه نزدیک و نهایی فدراسیون فوتبال برای کادرفنی تیم امید کسی نیست جز جواد نکونام.

نکونام که بعد از جدایی اش از تیم خونه به خونه بابل بعد از مدتی با تیم نساجی مازندران دیگر تیم دسته اولی و مدعی صعود به لیگ برتر بار دیگر به صحنه مربیگری بازگشت این روزها با تیم اول قائمشهر توانسته نتایج خوبی بگیرد و از سوی دیگر این روزها برخلاف تصور مورد حمایت کارلوس کی روش هم هست.

کی روش که بی دلیل و بدون دلایل قانع کننده نکونام را از تیم ملی بزرگسالان دور کرد اما به یکباره تغییر موضع داده و حتی در جلساتی که با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشته نکونام را بهترین گزینه برای هدایت تیم امید معرفی کرده است.

فدراسیون فوتبال هم مذاکراتی با سرمربی فعلی نساجی داشته است اما نکونام پاسخ نهایی برای قبول هدایت تیم امید را منوط به پایان بازی های دسته اول فوتبال کرده است. سه هفته دیگر بازی های لیگ دسته یک تمام می شود و نساجی هم این روزها وضعیت حساسی دارد. این تیم فردا در یک بازی حساس باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود. نکونام هم نمی خواهد در این شرایط حساس ذهنش از تمرکز بازی های نساجی بهم بریزد.

با این حال گزینه اصلی و نزدیک به تیم امید نکونام است و به نظر می رسد فدراسیون دیگر گزینه ای که هم شرایط هدایت این تیم را برعهده داشته باشد و هم مورد تایید کی روش باشد ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.