ایلام- رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرداول گفت: در سال جاری راه ارتباطی آسمان آباد – کارزان احداث می شود.

راه ارتباطی آسمان آباد – کارزان احداث می شود

احمد اسفندیاری روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه در سفر اخیر استاندار به شهرستان چرداول، ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به توسعه راه های این شهرستان اختصاص یافت، اظهارداشت: این بودجه از محل اعتبارات ملی و با موافقت استاندار این میزان بودجه به راه و شهرسازی چرداول اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار به راه ارتباطی آسمان آباد – کارزان تخصیص یافت، افزود: این راه ارتباطی، مسیری قدیمی بوده که دو بخش آسمان آباد و کارزان را به هم مرتبط ساخته و بهسازی آن خواسته اکثر مردم دو بخش بوده و با احداث این جاده، مسیر ارتباطی کارزان – آسمان آباد بیش از ۲۲ کیلومتر کاهش یافته و به ۱۱ کیلومتر می رسد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرداول به احداث تقاطع غیرهمسطح در محل تقاطع جاده سرابله – ایلام اشاره کرد و بیان داشت: بخش قدیمی جاده سرابله – ایلام دو طرفه شده و در تقاطع آن تقاطع غیرهمسطح برای تسهیل در عبور و مرور احداث می شود.

اسفندیاری با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه بودجه این دو پروژه راه سازی تا یک ماه آینده تزریق خواهد شد، یادآور شد: این دو پروژه یکساله بوده و تمام تلاشمان بر این است تا در پایان سال جاری هر دو پروژه افتتاح و به بهره برداری برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.