کرج - استاندار البرز با بیان اینکه اگر پرونده های مالیاتی واحدهای مستقر در البرز از تهران به این استان منتقل شود، به طور قطع حمایت بیشتری صورت خواهد گرفت گفت: مردم خواستار کالایی با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

مردم خواستار کالای باکیفیت وقیمت مناسب هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که صبح امروز دوشنبه در یک شرکت تولید لوازم خانگی برگزار شد، ضمن قدردانی از واحدهای تولیدی  که با عشق به صنعت و حمایت از تولید ملی، صنعت کشور را اداره می کنند اظهار کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت، مسئولان جدای از تکالیف و وظایف ابلاغی، دلسوزانه بدنبال رفع موانع تولید هستند.

وی افزود: در حال حاضر درهای واردات و صادرات باز است و در چنین شرایطی با توجه به رقابتی که ایجاد شده، مردم خواستار کیفیت مطلوب با قیمت مناسب هستند.

استاندارالبرز با اشاره به اینکه طبق شعار سال، مقام معظم رهبری تک تک آحاد مردم و مسئولان را برای حمایت از کالای ایرانی خطاب قرار داده اند، خاطرنشان کرد: بایستی اراده ای ملی برای تحقق این هدف بزرگ شکل گیرد.

نجفی اضافه کرد: با توجه به رضایت کارکنان، خوش حسابی در پرداخت مالیات و عوارض، تولید غیرآلاینده و سبز، حمایت بیشتری را می طلبد.

نجفی با اشاره به  مساعدت بیشتر در خصوص بازپرداخت تسهیلات واحدهای موفق را مورد تاکید قرار داد و گفت: قرار نیست بدون هماهنگی مواردی حساسیت هایی در آن وجود دارد در استان تصمیم گیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.