سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره بازی فردای تیمش برابر الغرافه گفت: به دنبال این هستیم که با پیروزی در بازی فردا کارمان را در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به پایان برسانیم.

سائلام: مشکلات و بدشانسی‌های زیادی را تجربه کردیم

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و الغرافه قطر در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود. ارتوئرول سائلام در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: در پنج بازی گذشته، پنج بازی خوب انجام دادیم و این که با وجود این بازی‌های خوب در چنین وضعیتی هستیم نوعی بدشانسی است. ما با بازی‌هایی که انجام دادیم باید در وضعیت بهتری قرار می‌گرفتیم اما به دنبال این هستیم که با پیروزی در بازی فردا کارمان را در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به پایان برسانیم.

او افزود: کمک دیگر این بازی این است که ما هنوز دو بازی در لیگ برتر داریم و با این که روی کاغذ جزو گزینه‌های سقوط نیستیم اما شش امتیاز با منطقه سقوط فاصله داریم. ما روز یک‌شنبه آخرین بازی خانگی لیگ ایران را به نمایش می‌گذاریم و می‌خواهیم با کسب پیروزی در بازی فردا به بازی یک‌شنبه برویم. احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی‌فرد دچار مصدومیت شدند. مهدی‌زاده هم دچار یک مصدومیت جزئی است. برخی از بازیکنانمان هم مصدومیت‌های جزئی دارند. با توجه به بازی یک‌شنبه احتمالا با ترکیب متفاوتی ظاهر شویم. مربی الغرافه دوست من است و از یک کشور آمدیم. کاش بازی فردا بازی تشریفاتی نبود و با شرایط متفاوتی به مصاف هم می‌رفتیم. برای آیگون هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

او درباره نتایج ضعیف تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا و مصدومیت‌های بازیکنان این تیم در تمرینات، توضیح داد: ما در وضعیت کنونی دو مصدوم داریم که هردویشان در جریان مسابقه مصدوم شدند. احسان پهلوان در بازی الجزیره و دانیال اسماعیلی‌فرد در بازی آخرمان در لیگ مصدوم شد. ما متاسفانه نتوانستیم به بازیکنانمان استراحت دهیم و در طول این دوره پرفشار حتی یک بار هم نتوانستیم به آن‌ها استراحت دهیم. همه مصدومیت‌های ما در جریان مسابقه بوده و هیچکدام در تمرین مصدوم نشدند.

سرمربی تراکتور ادامه داد: در طول این دوره پرفشار یک تمرین درست و حسابی هم نتوانستیم انجام دهیم. ما بعد از بازی‌ها فقط تمرین ریکاوری داشتیم و قبل از بازی‌ها عرق گیری کردیم. ما در طول این مدت ۱۳ مسابقه انجام دادیم که ۱۰ تای آن خیلی خوب بود و آن سه تای دیگر هم به نفع ما تمام شد. متاسفانه نمی‌توانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و در خط دفاعی هم اشتباهات ساده و ابتدایی داشتیم. در این ۱۳ بازی این گونه می‌توانم بگویم که تمام بدشانسی که یک تیم در طول سه فصل دچارش می‌شود در ۱۳ بازی برای ما اتفاق افتاد. ما در طول بازی موقعیت‌های خوبی خلق می‌کنیم و ضربات زیادی به دروازه می‌زنیم اما در نهایت شکست نصیب ما می‌شود. می‌توانم مثال‌های زیادی بزنم که روی اشتباهات ساده خط دفاعی گل خوردیم. البته ما خیلی از بازی‌هایمان را با بازیکنان جوان و بی‌تجربه بازی کردیم و مجبور شدیم به بازیکنی که در لیگ داخلی بازی ندادیم در لیگ قهرمانان آسیا میدان دهیم.

سائلام افزود: بعضی از مشکلات هم بود که راندمان کاری‌مان را پایین آورده است. به نظرم این از بدشانسی ما است که شرایطمان این طور شده است. ما در طول این سه ماه مشکلات و بدشانسی‌های زیادی را تجربه کردیم.

او در پایان گفت: تراکتورسازی برای این که به وضعیت قبلی‌اش برگردد نیاز مبرمی دارند که هواداران جمع شوند. امیدوارم هواداران تراکتور دوباره کنار تیم باشند چرا که تراکتورسازی باشگاه بزرگی است. اگر شهر تبریز، هواداران و مدیران کنار هم جمع شوند می‌توانیم دوباره قدرت بزرگ فوتبال ایران شویم. این کار را باید انجام دهیم. وقتی که فضای همدلی به وجود بیاید می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. از تمام کسانی که تراکتورسازی را دوست دارند می‌خواهم که وظیفه‌شان را انجام دهند. امیدوارم همه بار دیگر دور هم جمع شوند و فضای اتحاد در تیم حاکم باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.