کرج- رییس هیئت تکواندو استان البرز از مشخص شدن تیم های داخلی وخارجی حاضر در دو رویداد پیش روی بین المللی در این استان خبرداد.

مهمانان خارجی البرز در ۲ رویداد بین المللی تکواندو مشخص شدند

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر از یکم اردیبهشت‌ماه به مدت دو روز در سالن انقلاب اسلامی کرج برگزار می‌شود و تاکنون ۲۴ تیم برای حضور دراین رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود:  بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان و دهمین دوره این مسابقات در بخش زنان با حضور ۱۸۷ تکواندوکار به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

نوذری ادامه داد: کشورهای آذربایجان (۴ تیم)، عراق (۴ تیم)، ایران (۳ تیم)، افغانستان (۳ تیم)، پاکستان (۲ تیم)، لبنان (۲ تیم)، ارمنستان، تاجیکستان، سوریه، قزاقستان، عمان و هند در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

متولی تکواندو البرز در ادامه گفت: همچنین هشتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا از روز۳ اردیبهشت ماه به مدت دو روز به میزبانی هیات تکواندو استان البرز و در سالن انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

نوذری خاطرنشان کرد:این مسابقات با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه مقاومت از ایران، پاکستان ۱و۲، تیم‌ملی و صنایع میلان فنی از افغانستان، پلیس و البصره از عراق برگزار می‌شود.

رییس هیئت تکواندو استان البرز با بیان اینکه تمام ظرفیت های موجود در استان برای میزبانی شایسته از این مسابقات به کار گرفته شده است گفت: تلاش می کنیم این دو مسابقه بین المللی را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم وتوانمندی های البرز را در این بخش معرفی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.