کرج - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه پس از گذشت ۵ سال هنوز دربرنامه کوتاه مدت حوزه پسماند اقدامی صورت نگرفته است، گفت: با توجه به وضعیت موجود و سختگیری های سازمان هواپیمایی کشوری هیچگونه اجازه پرواز مسافربری در فرودگاه پیام را نخواهیم داشت.

اجازه پرواز مسافربری در فرودگاه پیام را نداریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سعید زرندی پیش ازظهر امروز دوشنبه در جلسه مدیریت پسماند استان البرز که با حضوراستاندار البرز برگزار شد گفت: همچنان در نقطه ای ایستاده ایم که در سال های قبل بوده ایم واین در حالی است که استانداری دغدغه هایی در زمینه زیست محیطی و توسعه فرودگاه پیام را دارد.

وی افزود: با وضع موجود و بر اساس تقسیم کاری که  با استاندار اسبق صورت گرفت کارهای داخل فرودگاه توسعه یافته اما قطعا هنوز اجازه پرواز نداریم.

زرندی ادامه داد: اگر روال به همین منوال  پیش برود  وبا توجه به سختگیری سازمان هواپیمایی پس ازاتفاقات سقوط هواپیما در یاسوج این ریسک را نمی کند که در این فرودگاه به ما اجازه پرواز بدهد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در خصوص واگذاری ۱۰۰ هکتار از اراضی  حلقه دره به سرمایه گذار خارجی گفت: مقرر شد برای بازیافت زباله ها بعد از انعقاد قرارداد با شهرداری روزانه هزار تن از زباله ها تحویل این شرکت شود و در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در پایان گفت: شهرداری شرط مهلت ۳ ماهه برای اجرای این کار را گرفت و جواز این کارداده شد اما در حال حاضر اقدامی صورت نگرفته است و با وضعیت موجود هیچگونه اجازه پرواز مسافربری نخواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.