وزیر آموزش و پرورش به دعوت رسمی وزیر آموزش روسیه، فردا برای شرکت در اجلاس بین‌المللی ICT و نمایشگاه بین‌المللی مسکو (۲۰۱۸) عازم روسیه خواهد شد.

بطحایی فردا به روسیه می رود/ حضور وزیر آموزش‌ و پرورش در اجلاس ICT مسکو

به گزارش قدس آنلاین،  غلامرضا کریمی رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور اظهار داشت: بنا بر دعوت رسمی وزیر آموزش روسیه، وزیر آموزش‌ و پرورش جمهوری اسلامی جهت شرکت در اجلاس بین‌المللی ICT در آموزش و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آموزش مسکو (MIEF) که از ۱۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۸ در مسکو برگزار خواهد شد به مسکو سفر می‌کند.

وی گفت: مهم‌ترین برنامه‌های وزیر آموزش‌ و پرورش و هیأت همراه، شرکت در مجمع وزیران حاضر در اجلاس، دیدار با وزیر آموزش روسیه، دیدار با دستیار ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور آموزش و همچنین دیدار با نمایندگان دومای روسیه و بازدید از مدرسه جمهوری اسلامی ایران در مسکو است.

نمایشگاه اجلاس بین‌المللی مسکو (۲۰۱۸) توسط وزارت آموزش‌ و پرورش و علوم فدراسیون روسیه برگزار می‌شود و شامل بزرگ‌ترین نمایشگاه فن‌آوری‌های آموزشی جدید، نشست آزاد و راه‌حل‌های زیربنایی هوشمند است.

این نمایشگاه به‌عنوان یک پلت فرم برای گفت‌وگوی بازبین جوامع آموزشی و متخصص، نهادهای دولتی و کسب‌وکار در مورد مسائل کنونی و آینده نظام آموزشی است.  

عنوان این نمایشگاه "اکوسیستم آموزشی مدرن" است که بر توسعه ارتباطات بین شرکت‌کنندگان در روند آموزشی در روسیه و خارج از کشور تأکید دارد.

در این نمایشگاه و اجلاس، نمایندگان ۸۵ منطقه از روسیه و جامعه بین‌المللی، آموزش‌ و پرورش و مؤسسات علمی روسیه و بین‌المللی، نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های فدرال و منطقه‌ای، مدیران و متخصصان پیش‌دبستانی، سازمان‌های حرفه‌ای متوسطه، بالاتر و آموزش تکمیلی، نمایندگان کسب‌وکار و همچنین والدین و دانش آموزان، بیش از ۱۰۰۰ کارشناس و ۴۰۰ غرفه دار حضور می‌یابند و انتظار می‌رود ۶۰، ۰۰ بازدیدکننده نیز در آن شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.