سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: درست است که بازی خوبی را برابر پرسپولیس به نمایش گذاشتیم اما حق ما قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه نبود.

کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد/ داور گل صحیح ما به پرسپولیس را نگرفت

به گزارش قدس آنلاین، اسوالدو فریرا پس از باخت یک بر صفر دوشنبه شب السد قطر مقابل پرسپولیس در هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: بازی خیلی خوبی ازهر دو تیم شاهد بودیم. درست است دوم شدیم اما حقمان این جایگاه نبود.

سرمربی تیم فوتبال السد ادامه داد: پرسپولیس تیم خیلی خوبی بود. جو ورزشگاه هم عالی بود. اما باید بگویم ما بهتر از پرسپولیس بودیم. به هر حال دیگر مهم نیست و برای پرسپولیس بهترین آرزوها را می کنم.

فریرا درباره اعتراض گسترده بازیکنان السد به داور بازی تصریح کرد: به نظرم باید دو نکته را بگویم. اول اینکه گلی که زدیم به هیچ وجه آفساید نبود. همچنین داور بازی باید کاپیتان پرسپولیس را به خاطر خطای هندش اخراج می کرد. اما باید بگویم در شش بازی که انجام دادیم خوب بودیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه بازی ها هم موفق شویم.

فریرا درباره بازیسازی ژاوی در این دیدار برای السد قطر افزود: گاهی اوقات تیم هایی که بازیکنان خیلی باتجربه ای هم دارند اشتیاق بردن هم دارند. مثلا امروز دیدید داور به بازیکن شماره 2، کارت زرد نشان داد. من نمی دانم چرا اینگونه کارتی داد. داوری در این مسابقه در سطح بازی نبود. اگر کاپیتان پرسپولیس اخراج می شد احتمال داشت نتیجه تغییر کند. پرسپولیس از لحاظ فیزیکی بهتر از ما بود و من به بازیکنانم گفتم وارد جنگ فیزیکی با آنها نشوند.

فریرا در پایان درباره ضعف السد قطر در روزی که عبدالکریم حسن را در اختیار نداشت اذعان داشت: ما جایگزینی برای او نداشتیم. اگر کریم بود می توانستیم بهتر از اینها باشیم. مجبور شدیم یک هافبک را جایگزین او کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.