تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان به پیروزی رسید.

استقلال پیروزی اش برابر الهلال را تکرار کرد/ جدال احتمالی با قلعه‌نویی در مرحله بعد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۰:۱۵ امروز دوشنبه در ششمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کویت به مصاف تیم الهلال عربستان رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به اتمام رسید.

وریا غفوری در دقیقه ۳۶ برای استقلال گلزنی کرد. نماینده ایران با این برد ۱۲ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

استقلال در این بازی با ترکیبی متفاوت نسبت به مسابقات قبل و با این بازیکنان به میدان آمد:  سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری (۸ - میلاد زکی پور)، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی (۸۷ - علی قربانی) و مامه تیام (۹۰ - بویان).

برنامه های تاکتیکی استقلال در نیمه نخست تحت تاثیر مصدومیت فرشید باقری هافبک این تیم قرار گرفت. باقری در دقیقه ۴ مسابقه دچار مصدومیت شد و در دقیقه ۸ جایش را به میلاد زکی پور داد.

در این نیمه، تیم الهلال برتری نسبی در قیاس با استقلال داشت. نماینده عربستان در دقایق ۱۴ و ۱۹ می توانست دروازه استقلال را باز کند که روی عکس العمل مهدی رحمتی، این توپها به بیرون رفت. در نهایت این تیم استقلال بود که در دقیقه ۳۶ روی ارسال سرور جپاروف و به لطف اشتباه یاسر الشهرانی بازیکن الهلال، توسط غفوری به گل برتری رسید.

در نیمه دوم الهلال برای جبران نتیجه بازی هجومی را در دستور کار قرار داد. بازیکنان این تیم در دقیقه ۵۲ یکبار توپ را به تیرک دروازه نماینده ایران کوبیدند. استقلال هم روی نفوذهای وریا غفوری از سمت راست متمرکز بود و می توانست در دقیقه ۵۵ روی شوت این بازیکن از داخل محوطه شش قدم الهلال، به گل دوم برسد.

الهلال از دقیقه ۷۰ به بعد روی اشتباهات متوالی پژمان منتظری در قلب دفاعی استقلال در سه صحنه تا بازکردن دروازه استقلال پیش رفت. بازیکنان الهلال حتی در موقعیت تک به تک با سیدمهدی رحمتی هم قرار گرفتند ولی دروازه بان استقلال مانع گل خوردن تیمش شد.

در نهایت تلاش بازیکنان دو تیم برای تغییر نتیجه ثمری نداشت تا این مسابقه با همان یک گل به اتمام برسد.

در دیگر بازی این گروه تیم العین هم مقابل الریان قطر پیروز شد تا با ۱۰ امتیاز بعد از استقلال به مرحله حذفی برود.

استقلال به عنوان صدرنشین گروه چهارم در مرحله حذفی به مصاف تیم دوم گروه دو (ذوب آهن ایران یا لوکوموتیو ازبکستان) می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.