سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما نمایش خوبی داشت و برابر السد به آنچه حقش بود دست پیدا کرد.

برانکو: لایق صدرنشینی بودیم/ می توانستیم بیشتر از یک گل به السد بزنیم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر دوشنبه شب پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: طبیعی است مربی حریف ناراحت باشد چون باخته اند. شاید مربیشان در زمین بازی نبوده که می گوید حقمان برد نبود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازی بسیار زیبایی انجام دادیم. با وجود اینکه بازی یک بر صفر پیش می رفت اما توانستیم خیلی خوب ظاهر شویم. البته معتقدم می توانستیم اختلاف را بیشتر هم کنیم. السد هم خوب بازی کرد اما فکر می کنم این نتیجه، عادلانه بود. بازیکنانم را ستایش می کنم. این دیدار نشان داد آماده ایم با هر تیمی بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره ترکیب امروز سرخپوسان تصریح کرد: بازیکنان فعلی تیم که بازی کردند در اولویت هستند. آنها بهترین بودند که به ترکیب راه یافتند. خیلی هم خوب بازی کردند. اگر هم بخواهم باز از این ترکیب استفاده کنم باید شرایط آنها را در چند روز آینده ببینم.

ایوانکوویچ در مورد تحلیل رفتن قوای جسمانی بازیکنانش گفت: با این موضوع هم موافق نیستم که بازیکنانم ازلحاظ بدنی، کم آوردند. تیمم در مقابل السدی بازی کرد که شرایط خیلی خوبی داشت.

سرمربی سرخپوشان افزود: همین امروز صادق محرمی چندین استارت بلند زد. او به همراه سایر بازیکنان نظیر نوراللهی و علیپور و منشا خیلی حرفه ای رفتار کردند. همین موضوع آمادگی بالایشان را نشان می دهد.

برانکو درباره اعتراضات السدی ها به قضاوت داور بازی تاکید کرد: من درباره داوری صحبت نمی کنم. البته اگر سرمربی السد گفته است اشتباه داشته باید بگوییم صحنه هایی هم داشته است. گلی که آنها در موقعیت آفساید زدند به خاطر این بود که مدافعانم به تصمیم داور گوش کردند و ایستادند. در مجموع نمی توانم درباره داوری صحبت کنم. در مجموع تصمیمات داوری تاثیری روی نتیجه نداشت.

سرمربی سرخپوشان درباره اینکه دوست دارد تیمش در مرحله بعدی با الجزیره بازی کند یا الاهلی تصریح کرد: برایمان فرقی ندارد. اما با توجه به اینکه دوست داریم مقابل دید هوادارانمان بازی کنیم ترجیح می دهم با الجزیره امارات دیدار داشته باشیم. چون اگر به الاهلی بخوریم باید هر دو بازی رفت و برگشت را در کشور ثالث باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.