اهواز _ شرکت ملی حفاری ایران و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در زمینه حفاری هشت حلقه چاه اکتشافی در مناطق خشکی کشور قرارداد همکاری امضاء و مبادله کردند.

امضای قرارداد همکاری حفاری هشت حلقه چاه اکتشافی در مناطق خشکی کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این قرارداد روز گذشته در ساختمان مرکزی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به امضای سپهر سپهری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران و سید صالح هندی مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران رسید .

در آیین امضاء و مبادله این قرارداد که معاونان و مدیران ارشد دو مجموعه حضور داشتند اعلام شد: در قالب این قرارداد که به صورت پروژه در مدت سه سال اجرا می شود تامین دو دستگاه  حفاری به همراه ارائه خدمات جانبی از سوی شرکت ملی حفاری ایران پیش بینی شده است .

همچنین در این مراسم قرارداد دیگری در خصوص ارائه خدمات لوله مغزی سیار برای ۱۰ عملیات در دو چاه اکتشافی در آب های خلیج فارس در مدت ۳۰ ماه منعقد شد . 

در این مراسم مهندس سپهری در سخنانی به برنامه های توسعه ای شرکت ملی حفاری ایران و حضور فعال در پروژه های داخلی و بین المللی اشاره و از تقویت همکاری های دیرینه با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران اظهار خوشنودی کرد .

وی گفت: شرکت ملی حفاری ایران فعالیت خود را با نگرش جدید دنبال می کند و در این راستا امضای قرارداد با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در سال حمایت از کالای ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار و مایه خیر و برکت خواهد بود .

سپهری افزود: با توجه به برخورداری ملی حفاری از نیروی انسانی  با تجربه، کارآمد و توانمندی های  تخصصی، امید می رود همکاری میان دو مجموعه با تعداد دکل و حفر چاه های بیشتر استمرار یابد .

مهندس هندی نیز با بیان اینکه از سیاست های مدیریت اکتشاف همکاری مستمر با شرکت ملی حفاری ایران است، گفت: این شرکت از بدنه نفت و متعلق به نفت و از دانش فنی بالایی برخوردار می باشد .

وی به ایجاد تغییر در قراردادها و سپردن مسئولیت های بیشتر به پیمانکاران براساس توانمندی های آنها افزود: مدیریت اکتشاف در نظر دارد که انجام کارهایی که در توان پیمانکاران است  به آنان واگذار شود .

گفتنی است پروژه حفاری هشت حلقه چاه اکتشافی در پی برگزاری مناقصه ای که از سوی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران برگزارشد  به شرکت ملی حفاری ایران به عنوان برنده مناقصه واگذار گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.