رشت- فرماندار رشت ترویج شیوه تفکیک زباله از مبداء را مهم‌ترین لازمه مدیریت بحران سراوان دانست و گفت: گسترش مبحث تفکیک از مبداء در میان مردم نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که نیاز به زمان دارد.

بحران سراوان با ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبداء مدیریت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت، سید محمد احمدی  در جلسه بررسی وضعیت سایت تخلیه زباله سراوان در فرمانداری شهرستان رشت اظهار داشت: وضعیت سایت تخلیه زباله سراوان هنوز به شرایط مطلوب و مورد نظر مردم نرسیده است.

فرماندار رشت ضمن اعلام گله‌مندی از برخی مدیران استان گیلان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه استانداری برگزاری جلسات مربوط به سایت سراوان را به فرمانداری رشت سپرده اما برخی مدیران در هیچکدام از جلسات شرکت نکرده‌اند که در صورت لزوم نام آن‌ها را اعلام می‌کنم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت تصریح کرد: مواردی که از سوی سازمان منابع طبیعی استان و شهرداری رشت بیان می‌شود صحیح است ولی باید بپذیریم ایجاد تصفیه‌خانه هزینه‌هایی مانند قطع درختان را برای دولت به همراه دارد.

احمدی شیوه تفکیک از مبداء را مهم‌ترین لازمه مدیریت بحران سراوان دانست و خاطرنشان کرد: گسترش مبحث تفکیک از مبداء در میان مردم نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که آن هم نیاز به زمان دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اعلام اینکه مسئولان باید پاسخگوی عملکردشان به مردم باشند ابراز داشت: شفافیت در بیان گزارش کار به مردم بسیار بهتر از این است که درباره عملکردمان به مردم دروغ بگوییم.

فرماندار رشت با اعلام اینکه سهمیه قیر قابل توجهی برای انجام پروژه آسفالت سراوان تامین شده است خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید مساعدت لازم در راستای تامین شن مورد نیاز شهرداری را انجام دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های استان برای رفع معضل سراوان استفاده می‌شود اظهار داشت: استاندار گیلان با جدیت پیگیر روند حل معضل سایت دفن زباله سراوان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.