۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 596238

سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید پرسپولیس به هدفش مقابل السد رسید و توانست بازی خوبی ارائه دهد.

درخشان: قرار نبود پرسپولیس به السد ۱۰ گل بزند

به گزارش قدس آنلاین، پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر مقابل السد قطر، ضمن کسب سه امتیاز بازی، توانست به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شود. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در مرحله بعد با یکی از دو تیم الاهلی عربستان یا الجزیره امارات دیدار می‌کنند که در حال حاضر نماینده عربستان و نماینده امارات به ترتیب در رده اول تا دوم گروه خودشان جای دارند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی خفیف پرسپولیس مقابل السد و صعود به مرحله بعد به عنوان صدرنشین اظهار کرد: به نظر من خیلی خوب بود. پرسپولیس نمی‌توانست خیلی ریسک کند. السد تیم خوبی بود و توانست بازی روان و خوبی را ارائه کند. پرسپولیس نمی‌توانست خیلی دفاعی بازی کند. تیم باید سرگروه می‌شد که با تلاش زیاد این اتفاق محقق شد. قرار نبود به السد ۱۰ گل بزند. السد تیم قدرتمندی است.

او با اشاره به بازی رفت دو تیم گفت: در بازی رفت السد سه گل به پرسپولیس زد و نشان داد قدرتمند است. با این تفاسیر فکر می‌کنم پیروزی یک بر صفر مقابل این تیم قطری خوب بود و باید راضی باشیم. پرسپولیس با حوصله و با احتیاط بازی کرد.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره رقبای احتمالی سرخپوشان تهرانی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: الجزیریه امارات یا الاهلی عربستان رقیبان پرسپولیس هستند. اگر به نماینده عربستان بخوریم، میزبانی در تهران را از دست می‌دهیم. بازی خارج از خانه به نفع الاهلی است اما اگر با الجزیره دیدار کنیم، می‌توانیم در تهران بازی کنیم. امیدوارم نتایج به گونه‌ای باشد که الجزیره رقیب پرسپولیس شود.  

درخشان در واکنش به برخی انتقادات مبنی بر این که با وجود قهرمانی در لیگ برتر و صعود به عنوان صدرنشین، هواداران رضایت کافی را از پرسپولیس ندارند، تاکید کرد:‌ نمی‌شود گفت رضایت وجود ندارد. چرا که تیم قهرمان شده و به دور دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است. همه چیز روال طبیعی خودش را دارد. نباید انتظار داشته باشیم پرسپولیس خیلی خوب باشد. افت تیم‌ها در فوتبال دنیا اتفاق طبیعی است و تیم‌های بزرگ هم از این موضوع مستثنی نیستند. به نظرم به خاطر این عملکرد، باید از مربیان و بازیکنان پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد.  

سرمربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس تقویت نشود، توانایی صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا را دارد؟ گفت: پرسپولیس اگر نتواند بازیکن بگیرد، مطمئن باشید تلاش بازیکنان چند برابر می‌شود. باید بازیکنان جایگزین در تیم وجود داشته باشد. تیم‌ها در مراحل بالاتر تقویت می‌شوند و کار برای پرسپولیس سخت می‌شود. با این وجود فکر می‌کنم پرسپولیس توانایی صعود به مراحل بالاتر را دارد.  

او با بیان این که بازیکنان پرسپولیس بی‌انگیزه و اشباع از موفقیت نیستند، گفت: این بازیکنان به خاطر بازی‌های زیاد خسته شدند. خستگی در بدن بازیکنان وجود دارد. این افت را باید به حساب خستگی بگذاریم.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا نیمکت‌نشینان پرسپولیس توانایی کمک به تیم در بازی‌های حساس را دارند؟ گفت: جوان‌هایی هستند که می‌توانند به تیم‌شان کمک کنند. انگیزه آن‌ها چند برابر بازیکنان ثابت است. باید از آن‌ها بازی گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.