ایلام- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: روزانه بیش از ۱۵۰۰ نفر برای مطالعه و استفاده از کتاب های کتابخانه مرکزی ایلام به این محل مراجعه می کنند.

استفاده روزانه ۱۵۰۰ نفر از کتابخانه مرکزی ایلام

مراد جلیلیان روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه بخش های مختلف ساختمان کتابخانه مرکزی راه اندازی شده و مورد استفاده علاقه مندان قرار می گیرد، اظهارداشت: بخش های نابینایان، کودکان، کتاب های مرجع و ... این کتابخانه فعال است و دوستداران کتاب و کتابخوانی می توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب، از این محیط به بهترین نحو استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی ایلام از بسیاری جهات تکمیل شده است، افزود: بخش مخزن کتاب این مرکز نیاز به آسانسور داشته و همچنین سالن آمفی تئاتر نیز به تجهیز و توسعه دارد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با اشاره به بازدید رئیس برنامه و بودجه استان از کتابخانه مرکزی ایلام و قول مساعد ایشان جهت تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر این مجتمع، بیان داشت: سالن آمفی تئاتر ساختمان کتابخانه عمومی ایلام، ۲۲۰ نفر ظرفیت داشته و محلی مناسب برای نقد و بررسی کتاب های مختلف بوده و علاوه بر این آمادگی برگزاری جلسات و همایش های مختلف دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی را نیز دارد.

گفتنی است کتابخانه مرکزی ایلام پس از حدود ۱۶ سال، در دهه فجر سال گذشته افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.