کرج- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با اشاره به اینکه سهم عمده خاموشی های گسترده در استان، مربوط به سقوط شاخه درختان بر روی شبکه توزیع بود گفت: با مجموع اقدامات صورت گرفته مشکل قطعی ها حل شده و شبکه توزیع برق استان به پایداری کامل رسیده است.

شبکه برق البرز به پایداری کامل رسید/ مشارکت ۳ استان در حل مشکل

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ناصر اسکندری اظهار کرد: در پی بارش برف سنگین ۱۹۰ مگاوات درگیر خاموشی شد که این عدد موجب قطع برق وخاموشی ۱۷ درصد مشترکان به تعداد۲۱۰ هزارواحد مسکونی، تجاری و اداری این استان در اثر آسیب شبکه ناشی از شکستگی شاخه وتنه درختان و سقوط آن ها برروی شبکه های برق رسانی در قسمت هایی از شهر کرج شد.

وی ادامه داد: این اتفاق که ناشی از یک رخداد طبیعی بود، با تلاش همکاران و ۸۰ اکیپ، شامل اکیپ های عملیاتی شرکت و نیز اکیپهای اعزامی از سوی استان های قزوین، تهران بزرگ و غرب مازندران، برطرف شد.

ناصر اسکندری با اشاره به ترمیم قطعی خطوط انتقال و شکستگی برخی از پایه ها تصریح کرد: از۳۵۰ فیدر برق ۷۳فیدر به واسطه بارش برف با اشکالاتی مواجه شده بود که این موارد نیز برطرف شد و هم اکنون شبکه توزیع برق استان از پایداری کامل برخوردار است.

وی در پایان ضمن تشکر از صبوری و همراهی مردم شهید پرور استان، از بابت قطع طولانی مدت برق و مشکلات مرتبط ایجاد شده برای مردم عذرخواهی کرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.