قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از اجرای طرح خادمی در مناطق محروم کشور خبر داد و گفت: ۱۱۰ مجموعه بین‌راهی توسط آستان قدس در کشور ساخته شده است.

اجرای طرح خادمی در مناطق محروم کشور/ ساخت ۱۱۰ مجموعه بین‌راهی توسط آستان قدس در کشور

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی بختیاری امروز در حاشیه سفر به شهرستان بردسکن اظهار کرد: در حکم مقام معظم رهبری که یک منشور کاری برای مجموعه آستان قدس رضوی است، همه خود را موظف می‌دانیم در این راستا حرکت کنیم و در این مدت، توفیقات زیادی را داشته‌ایم.

وی، ساخت ۱۱۰ مجموعه بین راهی را در استان‌های کشور از جمله برنامه‌های آستان قدس رضوی با مسؤولیت سازمان عمران و توسعه رضوی نام برد و متذکر شد: این برنامه با هدف ارائه خدمات به مسافران و زائران ساخته می‌شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه در حال حاضر، ۲۱ واحد بین‌راهی که دارای سالن نمازخانه و دیگر امور خدماتی بوده، به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: در حال حاضر در استان‌های  خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، چهارمحال و بختیاری و یزد مجموعه‌های بین‌راهی برای رفاه حال مسافران و زائران در دست ساخت بوده و چندین طرح دیگر هم از واحدهای بین راهی مناقصات آن برگزار شده است و مراحل کاری را می‌گذراند.

بختیاری توضیح داد: ایجاد اشتغال و خدمت‌رسانی به برکت حضرت رضا (ع) از برنامه‌های این مجموعه است که قدم‌های مؤثری در این راستا داشته‌ایم.

وی از اجرای طرح خادمی در مناطق محروم کشور خبر داد و اضافه کرد: پزشکان، متخصصین در رشته های علوم پزشکی یا در هر زمینه دیگر که می‌توانند خدمات‌رسانی به محرومین را داشته باشند و متقاضی خادم امام رضا(ع) را دارند، با اعزام به مناطق محروم، به‌عنوان خادم امام رضا(ع) خدمت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.