کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود گفت:وقتی می‌بینم پیرمرد میوه‌فروش کار را رها می‌کند و به استادیوم می‌آید تا سپیدرود را تماشا کند دلم می‌سوزد،سپیدرود با این ها زنده است.

حسین کعبی: کریمی برود یک هزار تومانی به ما نمی‌دهند!

به گزارش قدس آنلاین، حسین کعبی در خصوص آخرین وضعیت سپیدرود و مشکلاتی که این باشگاه دارد اظهار داشت:‌وضعیت نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده است.باشگاه کار خاصی انجام نداده و دو هفته دیگر باقی مانده که ما هم فکر و ذکرمان را روی این دو هفته گذاشته‌ا یم.

وی افزود: صدای ما به هیچ جا نمی‌رسد و تیمی که ۳۵ الی ۴۷ درصد پول گرفته باید حواسش را جمع کند تا سقوط نکند. اگر علی کریمی بماند ما می‌توانیم به حقمان برسیم وگرنه این باشگاه یک هزار تومانی کف دست ما نمی‌گذارد. این آقایان می‌روند و دیگر پشت سرشان را هم نگاه نمی‌کنند و اصلاً توجه نمی‌کنند که چه بازیکنی زحمت کشیده بود.

کاپیتان سپیدرود در خصوص اینکه این تیم در بازی گذشته حتی لباس دومی نداشت،‌گفت: هوا در رشت بسیار گرم است و فقط هوای این یکی دو روز مقداری خنک شده است. شاید باور نکنید ولی ما با ملانژ تمرین می‌کنیم و بازیکن نمی‌تواند نفس بکشد.در تمرین هم بازیکنان مجبور هستند لباس‌های متفاوت با یکدیگر بپوشند که گرما آنها را آزار ندهد. سه چهار بار هم در این مورد حرف زدیم ولی وقتی کسی توجهی به این صحبت‌ها نمی‌کند دیگر کاری نمی‌توان انجام داد.

وی با اشاره به طوماری که بازیکنان سپیدرود برای مسعود رهنما جمع کرده بودند، گفت: قلب مسعود رهنما برای سپیدرود می‌تپد ولی او تنهایی نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد این استاندار و شهردار هستند که باید آستین بالا بزنند و سپیدرود و داماش تیم‌های این شهر هستند که باید به دادشان برسند. من دو سال است در رشت زندگی می‌کنم و وقتی می‌بینم پیرمرد میوه‌فروش کار را رها می‌کند و به استادیوم می‌آید تا سپیدرود را تماشا کند دلم می‌سوزد.سپیدرود با این ها زنده است. شخصی به اسم تن‌زاده به رهنما قول داده ولی قول‌ها عملی نشده است. به نظر شما رهنما چه کار می‌تواند بکند.

کعبی در خصوص دیدار تیمش مقابل فولاد گفت: هم بازی با فولاد و هم پرسپولیس برای ما سنگین است. ما باید نتایج خوبی بگیریم و به فکر این دو هفته پایانی باشیم. شما مطمئن باشید سپیدرود در لیگ می‌ماند و ما هم فولاد را قطعاً شکست می‌دهیم. شاید در بازی با تراکتورسازی بد بازی کردیم اما مطمئن باشید در بازی خانگی مقابل فولاد سه امتیاز را می‌گیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.