نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال آسیا گفت: چون مسئول فوتسال آسیا هستم باید مسابقات بانوان را در تهران نگاه کنم تا برای بازی‌های تایلند آماده شوم!

اظهار نظر جنجالی کفاشیان: دارم برای تماشای مسابقات بانوان در تایلند تمرین می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، دومین دیدار تدارکاتی  تیم ملی فوتسال بانوان ایران و اوکراین درحالی عصر امروز سه شنبه در سالن هندبال برگزار شد که برخلاف دیدار اول اجازه ورود تماشاگران زن به سالن را ندادند. 

ابتدا اعلام شد که کادر فنی تیم ملی فوتسال خواسته است که تماشاگران به سال نیایند اما این موضوع تکذیب و مشخص شد که بازهم حراست خواسته است که اجازه ورود تماشاگران داده نشود. خبرنگارانی هم که برای پوشش این رویداد راهی سالن هندبال شده بودند اجازه بردن گوشی داخل سالن را نداشتند. 

مسئولان حراست به خبرنگاران تاکید کردند اگر می خواهند وارد سالن شوند باید گوشی تلفن همراه خود را تحویل دهند. اقدامی که با مخالفت خبرنگاران مواجه شد و آنها پوشش این بازی را تحریم کردند. 

زمانی که خبرنگاران پشت در سالن بودند علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال ایران و عضو ایرانی کمیته فوتسال آسیا قصد ورود به سالن را داشت که با اعتراض خبرنگاران مواجه شد. 

کفاشیان در پاسخ به اعتراض خبرنگاران گفت: خب گوشی هایتان را تحویل بدهید و وارد سالن شوید!

وی در واکنش به این اظهار نظر خبرنگاران که ورود آقایان ممنوع است و شما هم نباید داخل سالن شوید گفت: من چون مسئول فوتسال آسیا هستم و باید بروم تایلند همه مسابقات را از نزدیک ببینم گفتند بیایم که تمرین کنم و تمرین کنم که چطور همه را نگاه کنم!

علی کفاشیان در مورد اینکه چرا حراست وزارت ورزش اجازه حضور تماشاگران و خبرنگاران در سالن را نمی دهد گفت: خب خبرنگاران موبایل هایشان را تحویل بدهند! ممکن است روسری یکی از خانم ها بیفتد و دردسرساز شود. 

علی کفاشیان پس از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران وارد سالن شد تا مسابقه ایران و اوکراین را تماشا کند اما به پس از ورد به سالن و اینکه دید بازیکنان اوکراین بدون حجاب بازی می کنند، سالن مسابقه را ترک کرد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.