همدان- رئیس کمیسیون خدمات شهری حمل ونقل وترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان به همراه مغان سیاسی امنیتی استاندارد وشهر دار همدان از مرکز کنترل ترافیک شهرداری بازدید کرد.

نقش مهم مرکز کنترل ترافیک در مدیریت شهری همدان
به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، در این بازدید رئیس کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورا ضمن تشکر از فعالیت شبانه روزی مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان افزود: این مرکز در اداره بهتر مدیریت امور شهری نقش بسزایی را ایفا می کند بر این اساس توجه به به آن حائز اهمیت بوده و نیاز به تقویت پرسنل نیز دارد.
کامران گردان اضافه کرد: هدف مدیریت شهری از نصب دوربین ها در نقاط مختلف شهر، تنها کنترل ترافیک نیست بلکه بهره برداریهای مناسب از فعالیتهای مختلف امور شهری است .
گردان اضافه کرد: در این مرکز نمایندگانی از سازمانهای زیر مجموعه شهرداری و نهادهای دیگر جهت کنترل در راستای انجام وظایف سازمان های مورد نظر حضور دارند.
گردان تاکید کرد:  لازم است طرح جامعی  برای انسجام و یکپارچه شدن سازمانها و نهادهایی که دارای دوربین در سطح شهر هستند تهیه شود.
وی همچنین با اشاره به راه اندازی رادیو شهر اضافه کرد: این مهم در راستای اطلاع رسانی به موقع و ارتباط بیشتر با مردم است که باید هر چه سریعتر با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان راه اندازی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.