۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
کد خبر: 596393

اراک- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: قاتل مرد دلیجانی پس از سه روز در عملیات کارآگاهان پلیس این استان دستگیر شد.

قاتل مرد دلیجانی دستگیر شد

 به گزارش قدس آنلاین ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود خلجی افزود: بعد از ظهر روز 25 فروردین ماه گزارشی از حضور مشکوک خودروی پرایدی در یکی از جاده های این شهرستان به مرکز فوریت های پلیس اعلام و با حضور تیم گشت انتظامی، جسد فردی در کنار خودرو کشف شد.

وی اظهارکرد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی، قاضی کشیک و پزشکی قانونی از جسد معاینات لازم به عمل آمد و مشخص شد این فرد به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان، پلیس به همسر این فرد مظنون شد که با توجه به اسناد و مدارک موجود این فرد برای تکمیل تحقیقات دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با دستگیری همسر مقتول و در بازجویی های تخصصی مشخص شد که همسر مقتول به دلیل برخی اختلافات خانوادگی با همدستی فرد دیگری در یک برنامه قبلی، نقشه این قتل را کشیده است .

سرهنگ خلجی بیان کرد: فرد قاتل که به عنوان مسافر سوار بر خودروی مقتول شده بود، وی را به بیابان های اطراف شهرستان دلیجان کشانده و به قتل می رساند.

وی ادامه داد: در این پرونده همسر و فرد قاتل دستگیر شدند و مراحل تکمیلی تحقیقات از آنها در حال انجام است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.