اصفهان- مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با حضور در دفترحضرت آیت ا...العظمی حسین مظاهری از مراجع معظم تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان با وی دیدار و گفتگو کرد.

مشکلات ذوب آهن اصفهان باید رفع شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن، در این دیدار مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به ارائه گزارشی از وضع فعلی ذوب آهن اصفهان، طرح های توسعه، وضعیت تولید، صادرات و مسایل نیروی انسانی و همچنین برنامه های سال ۹۷ این شرکت پرداخت.

احمد صادقی گفت:  در سال جاری غیر از مشکلات قدیمی این کارخانه،  مشکل کم آبی نیز اضافه شده و با توجه به شرایط موجود مدیریت و کارکنان ذوب آهن مصمم شده اند که با عبور از موانع فعلی و با نهایت تلاش خود اهداف پیش بینی شده را محقق سازند.

در ادامه این دیدار، رئیس حوزه علمیه اصفهان نیز طی سخنانی با اشاره به مسائل کارخانه ذوب آهن اصفهان اظهار داشت :  ذوب آهن اصفهان از صنایع مادر و بزرگ کشور است  وبه لحاظ اهمیت اقتصادی و تولیدی آن باید مشکلاتش رفع شود و مسئولان مربوطه در این زمینه اقدام کنند.

حضرت آیت ا...العظمی حسین مظاهری با اشاره به معضل کم آبی در سطح استان افزود: مشکلات ذوب آهن خوشبختانه بعضاً حل شده و بقیه نیز حل می شود و با این حال مشکل کم آبی نیز به آن اضافه شده و برای مسئولان این موضوع پیچیده شده است چرا که از طرفی آب تحویلی به آن محدود می شود واز طرفی تولیدات آن نیز باید تداوم داشته باشد و کارکنانش به فعالیت بپردازند و حقوق آنها نیز تامین شود.

وی با اشاره به آیات الهی، اظهار داشت : طبق آیات قرآن کریم بعد از هر سختی و شدت،  آسانی و آسایش همراه می شود و در مورد خشکسالی و کم آبی نیز باید امیدوار باشیم که به یاری و خواست خداوند این مشکل برطرف خواهد شد.

حضرت آیت ا...العظمی مظاهری در ادامه سخنان خود یادآور شد: همه مسئولان استان در مراجعات اخیر خود با من از سختی امسال و کمبود آب سخن می گویند و من هم به آنها امید می دهم که بایاری خدا وتدبیرهای لازم انشاا... سال خوبی خواهیم داشت و طبق تجربه ۴۰ سال اخیر مشکل کم آبی مرتفع خواهد شد. من در مورد ذوب آهن نیز نگران هستم.

وی در پایان گفت:  من دعا می کنم و همه شما نیز دعا کنید که در سال جاری باران رحمت الهی به حد کفایت و به حد لازم ببارد و جامعه، دولت، کشاورزان وصنایع ما را از مخاطرات موجود نجات دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.