اصفهان- نماینده مردم شاهین شهر و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای با رئیس جمهور برای بررسی وضعیت آب خواهند داشت.

برگزاری جلسه با رئیس جمهور برای بررسی وضعیت آب

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه به اتفاق سایر نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفتیم نامه ای خطاب به رئیس جمهوری تنظیم و از ایشان بخواهیم جلسه ای اضطراری برای بررسی موضوعات مربوط به آب به خصوص آب شرب، همچنین درباره آب مورد نیاز کشاورزان استان و خساراتی که به آنها وارد شده، برگزار شود.

وی با بیان اینکه این نامه پس از تنظیم به امضاء تمام نمایندگان استان رسید و در اسرع زمان به دست رئیس جمهوری رسانده شد، خاطرنشان کرد: قرار است به زودی زمان جلسه تعیین و مسایل اساسی استان که در رأس آن مسأله آب است برای رییس جمهور تشریح شود و از روحانی بخواهیم اقدامی عاجل برای این موضوع داشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از استاندار اصفهان نیز خواستیم علاوه بر اینکه تدبیری برای تامین آب شرب داشته باشند، روزانه حداقل یک میلیون متر مکعب آب برای احیای زاینده رود پیش بینی کنند و این مهم قطعاً شدنی است.

وی گفت: نمایندگان استان اصفهان از رئیس جمهور خواهند خواست تا همانطوری که در استان اصفهان همه مسئولان دنبال اجرای قانون هستند، در استان بالادست نیز همین اقدامات صورت گیرد.

حاجی دلیگانی با تاکید بر جلوگیری از انتقال آب برای مصرف غیر شرب به استان یزد، اظهارکرد: لازم است در شرایط فعلی آب شرب برای مردم در همه استان ها تامین شود تا پس از آن به اولویت کشاورزی و صنعت پرداخته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.