ایلام- مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام آماده میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی است.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام آماده میزبانی از مسابقات بین المللی

بهروز حیدرزاده روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه مشکلات زیرساختی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام همچون تأمین آب و برق آن حل شده است، اظهارداشت: آب این مجموعه تأمین شده اما در خصوص اخذ اشتراک آب ورزشگاه، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با وزارت نیرو بایستی رایزنی لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه سالن های سرپوشیده این ورزشگاه تکمیل و در اختیار هیأت های ورزشی قرار گرفته است، اظهارداشت: در حال حاضر هیأت های ورزشی تکواندو، کاراته، ورزش قهرمانی، دو و میدانی و ... در این مجموعه مستقر هستند و دو و میدانی کاران استان از پیست تارتان ورزشگاه استفاده می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام عمده مشکل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام را راه دسترسی به آن عنوان کرد و بیان داشت: بخشی از راه دسترسی به این مجموعه معارض شخصی داشته و قسمتی از آن در سیل سال ۹۴ آسیب دید که معارضان شخصی اجازه بهسازی آن را به شهرداری نمی دهند.

بهروز حیدرزاده به پارکینگ استادیوم اشاره کرد و افزود: پارکینگ خودروهای سواری و اتوبوس این مجموعه تکمیل شده و پارکینگ خودروهای سواری ظرفیتی در حدود ۳ هزار دستگاه خودرو دارد که در هنگام مسابقات در اختیار ورزشکاران و هواداران قرار می گیرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای احداث پیست موتورسواری در ایلام، گفت: با منابع طبیعی برای اختصاص زمین در منطقه چغاسبز رایزنی لازم صورت گرفته و اگر منابع طبیعی این زمین را در اختیار ورزش و جوانان قرار دهد، هم پیست موتورسواری و هم آفرود، طراحی و ساخته خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.