بجنورد- مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از بهره مندی ۹۳ روستای استان از نعمت گاز طبیعی در سال ۹۶ خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶۷۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

ضریب نفوذ گاز طبیعی در خراسان شمالی به ۹۰ درصد رسید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، میربلوکی اظهار کرد: اکنون نیز عملیات گازرسانی ۷۹ روستای بالای ۲۰ خانوار و واجد شرایط قانونی در حال اجرا است که با به پایان رسیدن عملیات گازرسانی این ۷۹ روستا در سال ۹۷ پرونده گازرسانی به استان بسته خواهد شد.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۱۹ هزار مشترک جدید گاز طبیعی در استان اشتراک پذیری شد که اکنون تعداد مشترکین استان به ۲۸۵ هزار مشترک رسیده است.

وی ادامه داد: با اجرای ۷۵۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سال ۹۶ که ۶۳.۵ کیلومتر در مرز مشترک ایران و ترکمنستان اجرا شده است میزان شبکه گذاری استان به ۶۹۷۰ کیلومتر رسیده و می توان گفت ۱۱ درصد شبکه گذاری در سال ۹۶ صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: با بهره مندی واحد مانیتورینگ و اندازه گیری گاز در سال ۹۶ مصارف و فشار گاز به صورت آنلاین مدیریت شد و مشترکین خانگی بدون قطع گاز توانستند زمستان گذشته را سپری کنند.

میربلوکی گفت: با توجه به اهمیت اندازه گیری دقیق مصارف گاز طبق اعلام شرکت ملی گاز ایران در صنایع فوق عمده که ۷۰ درصد مصرف گاز کل استان را شامل می شود این شرکت مفتخر است کنتور آلتراسونیک جهت تمامی صنایع فوق عمده استان را نصب کرده و سالانه یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون متر مکعب با دقت بیشتری و بصورت آنلاین اندازه گیری می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.